Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 604 ggr
hhejlollo
2016-03-21 10:21

Omplaceringar letar nya hem

Hej på er! Det är så att jag har en nyhet Jag väntar en kull bebisar till oktober.. Människobebisar då Tyvärr har jag legat inlagd i två veckor pga graviditetsillamående då jag inte får behålla något alls, och det ser ut som jag blir kvar några veckor till.. Det är därför min kära mor och min underbara syster som tar hand om alla djuren. Tyvärr blir det inte att de får lika mycket tid och jag känner att omplaceringarna som finns inne verkligen behöver ett nytt hem nu! De grupper som söker hem är: Degu: • Grupp 1: Två små agoutidamer, något tillbakadragna men innan detta hände började de få tillit och kom fram när man kom! • Grupp 2: Tre agoutikillar, väldigt sociala och framåt. Två bröder och en bästa vän! I köpet ingår alltid stamtavla (om djuret har det), övergångsfoder, infoblad, visitkort samt livstids support. Kontrakt skrivs vid köp. Så känner ni någon som känner någon som letar efter nya bästa vänner får personen gärna kontakta mig på kristallens@hotmail.se och berätta mer om sig själv och dess kunskap om arten. Har en ful gammal ombyggd garderob som kan säljas till om man vill! 

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Annons:
hhejlollo
2016-03-21 10:33
#1

Kan tas til Kista, Sthlm 23/3!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2016-03-22 08:36
#2

Dessa letar fortfarande efter nya, kärleksfulla hem!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2016-03-23 09:38
#3

Ena hanen i grupp 2 har flyttat, och gruppen består nu enbart av två bröder! Kan tas till Kista i helgen :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2016-03-26 09:57
#4

Har en ensam hona som söker nytt hem med kompis/-ar!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2016-04-01 10:06
#5

Alla omplaceringar har hittat sina kärleksfulla hem! Låser tråden! 😊

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: