Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1376 ggr
[YouDieded]
8/30/16, 7:21 PM

Säljes eller ges bort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har två degukillar, bebisar (födda juli 2016), som söker hem. Vet ej hur sajten funkar, djuren är gratis men terrariumet dom bor i kostar.. lite tillbehör finns. Trollhättan.

Annons:
hhejlollo
8/30/16, 9:35 PM
#1

Var kommer dom ifrån? :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[YouDieded]
8/30/16, 10:26 PM
#2

Göteborgs zoologiska. Om det var så du menade. Jag köpte dom när de var lev.klara, men visa sig att min 2 åriga dotter är livrädd :( De är supertama, vill gärna springa fritt. Ej rumsrena än. Terrariumet är hämtat idag och rekommenderas. De gnager mycket. Träbur/plast går tyvärr inte.

hhejlollo
8/31/16, 7:57 AM
#3

Vad synd att hon är rädd. Tyvärr är efterfrågan på degus liten just nu och det är svårt att hitta livslånga hem för tillfället. Jag har Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering i Västerås, hör av dig om du känner att du behöver hjälp :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Rosasocke
9/6/16, 7:33 PM
#4

Får man fråga vad det handlar om för summa? :)

Rosasocke
9/15/16, 4:15 PM
#5

är intresserad om dom finns kvar

[YouDieded]
10/25/16, 7:58 PM
#6

Men herregud, förlåt att jag ej har svarat er. Trodde att det skulle komma ett mejl eller liknande. De finns kvar! Och gratis, men måste hämtas eller få transporthjälp. De är extremt tama, men behöver viss "uppfostran". Blivit lite väl tuffa :) gillar katt och hund, vad jag märkt, inte särskilt rädda av sig.

Annons:
Crazy-Carro
11/4/16, 10:23 AM
#7

Hur går det med dina degusar? har du dom kvar?

Fruktzallad
12/8/16, 4:33 PM
#8

Finns de kvar?

Rosasocke
12/9/16, 2:53 PM
#9

Dom bor hemma hos mig nu :D

Fruktzallad
12/12/16, 8:35 PM
#10

Berätta hur det går! Bilder! 😍

Upp till toppen
Annons: