Annons:
Etikettom-sajten
Läst 2286 ggr
MoaL
2011-03-17 18:06

Vad önskar ni på sajten?

Som rubriken lyder, vad önskar ni? Vad tycker ni saknas? (Jag kan själv komma på en hel del, men ni kanske hittar på något som jag inte har tänkt på så jag nämner ingenting för att låsa era tankar. ^^)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
2011-03-17 18:08
#1

Vosjes, du nämnde något om en Frågor och Svar-kategori. :) Vad skulle den vara till för frågor?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Vosjes
2011-03-17 18:13
#2

Då det är rätt svårt att lägga ut allmänna frågor kring degus, kan det vara lättare att titta in i en frågor och svar tråd ibland.
Helt enkelt för alla sorters frågor och då spelar det ingen roll vad det handlar om.

Kanske även en berättelse tråd eller liknande?

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

MoaL
2011-03-17 18:23
#3

Fast "alla sorters frågor".. Det är ju meningen att exempelvis frågor om grönsaker ska läggas i foder-kategorin, bottenströ i Boende och inredning-kategorin, och så vidare.. Hade det varit bättre om jag döper om "Övrigt" till "Allmänt", eller helt enkelt "Övrigt/Allmänt" eller något liknande?

Berättelser, som i att berätta om sina degus eller något annat? Finns det någon möjlighet att göra gruppnamnet tydligare menar jag? :)

Bara för det kom jag plötsligt på att jag inte har fixat någon presentationsgrupp. Fixar det på en gång. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

smurfan-13
2011-03-17 18:23
#4

Jag önskar många och aktiva medlemmar! ;)

Och mycket bilder från alla! :)

Tycker det rä superkul Moa att du tagit tag o fixat sidan! Och jag lovar att försöka få tummen ur och hjälpa till m nån artikel :)

Vosjes
2011-03-17 18:30
#5

Ja, det är riktigt och jag glömde totalt bort Övrigt gruppen så en frågor och svar behövs nog inte. Skäms

På Iller.Ifokus har de en sådan kategori, Berättelser och där berättar ägarna om promenader, händelser och annat skoj som händer i vardagen hos en illerägare.
Någonting liknande fast då utbytt mot degu såklart tänkte jag mig.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

MoaL
2011-03-17 18:30
#6

smurfan-13: Haha, jag också! Fast än så länge får jag inte göra reklam om sajten, så det känns lite trist. :S Det får jag inte förrän den är lanserad.

Och jag hoppas också att du får tummen ur! :P Vi skulle behöva en avelsartikel från en som faktiskt håller på med avel. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
2011-03-17 18:37
#7

Berättelser-kategori fixad. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Vosjes
2011-03-17 18:53
#8

Presentation av degus, får man inte presentera sig själv där?

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

MoaL
2011-03-17 20:40
#9

Självklart, ändrade till endast "Presentationer". Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Creation
2011-03-25 18:24
#10

Jag vill bara säga att jag verkligen uppskattar initiativet att skapa en sådan här ifokussajt! :-) 

Jag har under ett par års tid varit väldigt intresserad av degus(och skulle vilja skaffa i framtiden någon gång) och det är ju superbra att det nu tillkommit en sajt som är helt tillägnad dem. Det ska bli roligt att lära av er andra här inne. Det finns mycket jag undrar om arten! 

Jag hoppas att denna sajt kan hjälpa till att samla degufolket som finns där ute också. 

Just nu saknar jag inget på sajten, åtminstone inte mer än kanske ökad aktivitet och fler artiklar, men sajten är ju bara i vaggan än så länge. Jag tycker att den verkar ha kommit ganska långt på kort tid. Underbart!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

MoaL
2011-03-25 18:43
#11

Vad glad jag blir att sajten uppskattas! Skrattande Jag tyckte själv att det var på tiden att den kom till, degus börjar ju bli ett allt vanligare sällskapsdjur. :) Jag hoppas att du och alla andra medlemmar kommer att trivas härinne. Det är förstås mycket kvar att göra; artiklar som saknas och diverse annat, men det kommer allteftersom. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Upp till toppen
Annons: