Annons:
Etikettom-ifokus
Läst 1239 ggr
MoaL
2011-10-21 04:19

Samla guldmynt!

Det har kommit en ny funktion här på iFokus, som gör att man kan samla "guldmynt". Om du har iFokus utan reklam så hamnar den avlånga lilla rutan med texten "ETT Guldmynt!" och iFokus-loggan precis nedanför "Mina iFokus-sajter", annars hamnar den nedanför den första annonsen under rutan med "Mina iFokus-sajter". Du kan endast klicka på den om guldmyntet syns. :)

HÄR kan du läsa om funktionen.

Lycka till! Skrattande

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
[baby_cuddles]
2011-10-22 01:13
#1

Kan alla medlemmar samla Guldmynt?? Jag har reklam på min iFokus..

MoaL
2011-10-22 04:49
#2

Javisst, alla kan samla Guldmynt. :) Däremot så dyker de inte upp särskilt ofta, jag har ännu inte hittat något. :)

Du har väl den där avlånga rutan med texten "Ett guldmynt", inte sant?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
2011-10-22 05:08
#3

Haha, bara för att jag skrev att jag inte har hittat något ännu så fann jag precis ett! Men tänk på låta sidan ladda ordentligt. Guldmynts-rutan kan komma fram innan sidan är ordentligt laddad, men myntet syns inte förrän sidan är klar. Så ha tålamod! Och var uppmärksamma. :P

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[baby_cuddles]
2011-10-22 05:10
#4

Hehe grattis.. Glad

Jo jag hittade till sist den avlånga rutan.. Så nu har jag iaf 1 Guldmynt.. Skrattande

MoaL
2011-10-22 05:20
#5

Grattis till dig också! :D

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

pehu
2011-10-22 11:04
#6

Varför ska man samla Guldmynt? :S

Annons:
hhejlollo
2011-10-22 16:50
#7

Kul grej, va ska dom användas till sen?:D Ja har dock inte fått nån:(

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

MoaL
2011-10-22 19:28
#8

Det står i länken i startinlägget. :)

"Guldmynten kommer du få användning för i framtiden här på iFokus. Detta då vi kommer att utveckla några extra funktioner som du bara kan få tillgång till genom att betala med dina mynt. Det är inte omöjligt att vi också emellanåt knyter en tävling till funktionen."

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Adrina
2011-10-23 15:12
#9

Kul grej. Kom och tänka på att det fanns ädelstenar på iFokus för typ två år sen. Vad hände med dem?

MoaL
2011-10-23 15:25
#10

De togs bort för att det blev så många svammelinlägg eller hur det nu var, jag minns inte riktigt. :) Vilket som så ansåg killarna bakom iFokus att det var bäst att ta bort dem.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Upp till toppen
Annons: