Annons:
Etiketttävlingar-lekar
Läst 1266 ggr
MoaL
2012-07-08 10:37

Månadens degu - Augusti

Bilder kan postas i denna tråd fram till och med midnatt den 25 juli. Därefter startar jag en omröstningstråd inom tjugofyra timmar. :)

Tävlingsregler:

  • Varje medlem får delta med EN bild på en eller flera degus, och man får gärna skriva en presentation om den eller de degun/degus som är med på bilden.
  • Fram till och med slutdatumet kan vem som helst posta sitt bidrag till tävlingen. Om du redan har postat en bild men ångrar dig och vill använda någon annan bild, så är det bara att skicka ett PM till mig så tar jag bort det första bidraget och du kan posta den nya bilden.
  • Kom ihåg upphovsrättslagen! Om det inte är du som har tagit fotografiet måste du ha ägarens tillstånd att använda den.

Några tips för att lyckas så bra som möjligt i tävlingen är att bilden ska vara skarp och tydlig. Bilden bör inte heller vara för liten. :)

Den som vinner tävlingen vinner äran samt får sin bild och presentation publicerad på DiFs framsida. Glad
Mot slutet av året kommer vi att rösta fram Årets degu, och den vinnaren kommer att få ett litet pris. ^^

Lycka till!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
MoaL
2012-07-22 08:56
#1

Endast tre dagar kvar, och inte en enda bild? Jag är förvånad. ^^ Skynda på nu allesammans! :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Roxie
2012-07-22 18:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bidrar väl då med en bild på Marshall! :)

// Sofia

[Animal4ever]
2012-07-22 18:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bidrar väll med Dolyy även fast jag inte kommer komma högt upp ^^

rudyC
2012-07-22 20:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

här e mitt då ja stör dom då dom sover =D det är mumin som synns

Midgårds
2012-07-23 19:10
Saga85
2012-07-23 22:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här en bild på min degu Mini - som den ensamdegu hon var fick hon följa med överallt på promenader.

Annons:
Athelas
2012-07-24 18:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Sötisen Tim

Med Vänliga Hälsningar Åsa och Djuren, http://athelas.cybersite.se/

Denna kommentar har tagits bort.
MoaL
2012-07-26 20:32
#9

Härligt allesammans, nu finns en omröstningstråd ute! Skrattande

Animal4ever har tagit bort sin användare, så den bilden är tyvärr diskvalificerad.

Tyvärr Degu95, men sista dag var den 25, alltså igår. Flört Bilden var jättevacker, så jag tog bort ditt inlägg så att du kan använda bilden nästa månad om du vill. Nästa tävlingstråd kommer den första augusti, så håll utkik då. Skrattande

Nu låser jag denna tråd. Om någon har några synpunkter är det bara att skicka ett pm till mig. :)

Ha en jättebra dag!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: