Annons:
Etiketttävlingar-lekar
Läst 1212 ggr
MoaL
11/5/12, 4:19 AM

Månadens Degu - December

Bilder kan postas i denna tråd fram till och med midnatt den 25 november. Därefter startar jag en omröstningstråd inom tjugofyra timmar. :)

Tävlingsregler:

  • Varje medlem får delta med EN bild på en eller flera degus, och man får gärna skriva en presentation om den eller de degun/degus som är med på bilden.
  • Fram till och med slutdatumet kan vem som helst posta sitt bidrag till tävlingen. Om du redan har postat en bild men ångrar dig och vill använda någon annan bild, så är det bara att skicka ett PM till mig så tar jag bort det första bidraget och du kan posta den nya bilden.
  • Kom ihåg upphovsrättslagen! Om det inte är du som har tagit fotografiet måste du ha ägarens tillstånd att använda den.

Några tips för att lyckas så bra som möjligt i tävlingen är att bilden ska vara skarp och tydlig. Bilden bör inte heller vara för liten. :)

Den som vinner tävlingen vinner äran samt får sin bild och presentation publicerad på DiFs framsida. Glad
Mot slutet av året kommer vi att rösta fram Årets degu, och den vinnaren kommer att få ett litet pris. ^^

Lycka till!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
PoizonBite
11/5/12, 4:49 PM
#1

Min underbara Kurre på 5 år :D

Skittles_1977
11/7/12, 2:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En av trillingflickorna; Kai, Blu eller Vilma…ingen som vet vem som är vem ännu ;), ca 7 veckor.

Mamma heter Ninja och är ca 1 år. Alla fyra är omplaceringar som kom till oss via mandyosv.

PoizonBite
11/7/12, 6:52 PM
#3

#2 så sjukt söt! :D

MoaL
11/24/12, 1:03 AM
#4

Putt Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: