Annons:
Etikettpresentationer
Läst 779 ggr
hhejlollo
11/12/14, 10:53 AM

Presentera era degus!

Nu har sajten tyvärr blivit vilande pga dålig aktivitet på sajten, det tycker jag vi ska ändra på! Vi börjar med denna tråd! Presentera dina degus, en degu per inlägg, gärna med bild! Skriv lite om hur den är, kön, färg, kanske uppfödare? Allt ni kommer på!😄

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Annons:
Jessicahagstrom94
11/12/14, 10:55 AM
#1

Mina fyra finns tyvärr inte längre men jag sätter en tass här så jag får se alla sötnosar :)

hhejlollo
11/12/14, 10:59 AM
#2

#1 Vad tråkigt! Du har inga planer på att skaffa nya?😊

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Jessicahagstrom94
11/12/14, 11:06 AM
#3

#2 Inte som livet ser ut idag med jobb m.m, jag vågar dessutom inte eftersom vi har katter i familjen och en av dom har tidigare haft ihjäl en gerbil som jag hade, ingen var hemma så jag vet inte riktigt vad som hände där..😕 men den händelsen har fått mig att avstå från smådjur så länge vi/jag har katt/er.

Degusar är dock det härligaste smådjuret jag vet, älskar dom! :) mina fyra var riktiga glädjespridare.

thenewbreed
11/12/14, 7:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Här har vi aston.

Världens mest bestämda karl. Egna idéer och vägrar bli flyttad på om han hittat en bra sovplats i tröjan. Han älskar mat, speciellt sådan mat han inte får äta. 

I detta nu har han ingen kompis och har inte haft på ett tag men till helgen kommer en ny kompis så det blir spännande. Förhoppningsvis kan killen börja gå upp i vikt ordentligt när han får en kompis c:

Medarbetare på bildredigering! :)

Cochon
11/12/14, 9:10 PM
#5

#4 Vilken sötnos! ^^ Har tyvärr inga degusar så kommer bara sätta ett tassavtryck så jag kan följa tråden. :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

PetitePuma
11/29/14, 9:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vilken sötnöt! Hur går det med nya kompisen?

Hade inga separata bilder på denna datorn, men här är en bild på Coco och BonBon. De har mycket energi, och gillar att gosa som ni ser. BonBon älskar torkade rosor, vilket resulterade i att jag blev bestulen på alla mina blommor i mitt rum…Coco förstår inte det här med att samla hushållspapper till bäddning. De är riktiga busfrön :P <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: