Annons:
Etikettberättelser
Läst 855 ggr
smurfan-13
2/17/15, 11:06 AM

Välkommen Opal

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

I söndags åkte jag och sonen till Stockholm och hämtade hem vår blivande avelshane, Opal (tidigare Safir). Opal kommer ursprungligen från Holland, men har bott hos Midgårsuppfdning i en hangrupp fram tills nu. Han är dryga 2 år och än så länge verkar han supertrevlig. Nu hoppas vi att tjejerna här hemma tycker att han är lika trevlig. ;) Nästa vecka är tanken att börja introducera dem, så länge får Opal bada i sanden som de andra redan badat i (så de alla luktar lika).

Annons:
hhejlollo
2/17/15, 11:46 AM
#1

Vad roligt, hoppas det blir bebisar snart!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

smurfan-13
2/17/15, 7:54 PM
#2

#1 ja, jag hoppas innerligt att de fattar tycke för varandra snabbt. Är så bebissjuk här ju! ;)

ChrisO
2/17/15, 8:04 PM
#3

gud va söta=). kul

ki4ndeer
2/18/15, 1:17 PM
#4

Vem är mamman? (tänkte om det kunde vara halvsysskon till min Kiwi här hemma 🙂 )

smurfan-13
2/18/15, 2:47 PM
#5

Hans stam är tyvärr okänd.

smurfan-13
3/1/15, 11:32 PM
#6

Opal har sniffat på Cocos och Draken genom galler nu denna veckan. I Torsdags fick han träffa Draken, som brukar vara vänligast, men hon var tveksamt imponerad av honom. I Fredags fick han träffa Cocos, som brukar vara vresigast, och hon var visst på himla flirt humör ;) Tveksam till om Opal träffat rätt, men han har då försökt innerligt vi samtliga tillfällen de träffats. Nu bor de ihop i ena halvan av terrariet. Tanken är att Etti ska in hos dem med och sen får Draken hålla Gnejs sällskap. Men kanske att Draken får dejta lite iaf… Vi får se.

Annons:
smurfan-13
3/2/15, 11:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Mys <3

thenewbreed
3/4/15, 7:38 PM
#9

Herregud, dör söt-döden <33

Medarbetare på bildredigering! :)

smurfan-13
3/6/15, 9:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Tror nog Opal är ganska så nöjd m sin nya flock <3

Pigges mam
3/6/15, 10:19 PM
#11

Så mysigt de har det!

Upp till toppen
Annons: