Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 698 ggr
EmiliaNilsson_
12/9/15, 9:13 PM

En degus unge på 3 månader säljes (akut)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har en degus hanne som är 3 månader gammal som jag nu säljer för det funkar ej med en tredje. Han är helt brun, och jätte söt! Han är otam för nuvarande. Han bor just nu nere i Skåne :) Han är mjuk och go, han ville bara ha ett bra och lugnt hem som han kan trivas i :) Hör av er till mig, Emilia Nilsson 076-3398913 Emilia098@hotmail.com

Hoppas ni tar dela av mina tips, och sånt. Kram Emilia Nilsson 

Annons:
hhejlollo
12/9/15, 9:29 PM
#1

Jag söker en hane till min som sitter ensam. Jag svarar på ditt mail ang det snart :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

EmiliaNilsson_
12/9/15, 9:41 PM
#2

Skriv på mailen till mig :)

Hoppas ni tar dela av mina tips, och sånt. Kram Emilia Nilsson 

smurfan-13
12/10/15, 11:26 AM
#3

Men har du ens givit dem en chans till vettig introduktion?

UlrikaD
12/10/15, 1:37 PM
#4

Du har en tråd till där det står att du blivit tillfrågad om du vill ta hand om en tredje. Den tråden var igår, är det samma degu-bebis?
Eller är det en annan?
Är det samma så kan dom väl inte hunnit träffas särskilt länge.
Vill inte ifrågasätta din säljes-annons på nåt sätt, men undrade bara om det var samma.

EmiliaNilsson_
12/10/15, 8:16 PM
#5

Hej! Jag förstår varför ni undrar! Men det är så här att jag bor fortfarande hemma! Och min mamma gillade inte att jag tog in en till! Men klart jag vill ju försöka mitt bästa med att försöka para ihopa dem! Älskar min så djur! Älskar honom också så mycket! Men lite mindre av min mamma!

Hoppas ni tar dela av mina tips, och sånt. Kram Emilia Nilsson 

thenewbreed
12/17/15, 8:16 AM
#6

#5 kan ju vara bra att prata med sina föräldrar om det är ok innan. Det är ju väldigt stressigt för ett litet djur att flytta runt så mycket!

Medarbetare på bildredigering! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: