Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1021 ggr
deedee
2017-08-14 19:08

"foderdegu" sökes

Hej!

Jag har nu bara en degu kvar, Shirin, och jag vill att hon ska ha sällskap på ålderns höst. Det känns jobbigt att behöva lämna bort henne, så jag gör ett försök att låna burkamrater till henne istället.  (jag vill alltså inte fortsätta ha degu, annars hade jag ju bara adopterat nya :))

Shirin är drygt 5 år, hona, har diabetes (syns pga katarr) men är pigg och mår bra i övrigt. Jag undrar om det finns någon som kan tänka sig att låna ut 1-2 degusar (honor/kastrerade hanar)? Jag bor i Gbg, men kan ordna transport från närliggande län. Jag ansvarar och bekostar naturligtvis alla löpande vardagskostnader (hö, eventuellt annat foder osv), men skulle nog vilja att matte/husse betalar eventuella veterinärkostnader.

Hör av er!

Annons:
hhejlollo
2017-08-14 19:20
#1

Jag har tre omplaceringshonor jag kan tänka mig låna ut. Finns i Västerås men kan tas med ner till ullared 24e augusti. Kontrakt skrivs :) PM eller maila kristallens@hotmail.se så pratar vi mer😊

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

deedee
2017-08-14 21:58
#2

ska till västerås i början av sept! mailar dig :)

Transfiguration
2017-09-09 07:06
#3

Hej! Jag har tre honor 7-8 mån som jag är jourhem åt, du får gärna vara fodervärd åt en eller två, har troligen en ensam hona som söker vän så kan delas på. Finns i borås så nära! Lite akut då jag tog emot en avlivningshotad kaningrabb här om dagen

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Upp till toppen
Annons: