Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1030 ggr
Mollemupp90
11/11/17, 4:17 PM

Finns plats för en till familjemedlem :)

Vi har två degus honor den ena äldre och den andra yngre. Vi har stor bur och mycket kärlek så tänkte slänga ut ett inlägg och erbjuda plats om de är någon som.blivit ensam eller någon annan anledning. Mejla mig på Molleskunk@hotmail.com Finns norr om Stockholm men kan mötas nånstans om de skulle vara aktuellt. Hane eller hona har vi inga regler emot.

Annons:
hhejlollo
11/11/17, 7:37 PM
#1

Har ni honor ska ni ha en till hona, aldrig olikkönade i samma bur om man inte har seriös avel! Jag har precis fått hem två omplaceringshonor som söker hem. Vid intresse, Pma eller maila kristallens@hotmail.se

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

AVEsativa
11/16/17, 5:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har en ensam stackars hona vars syster flyttat o den andra gått bort, meningen var att denna skulle dit systern är men hittar ingen transport. Hon är i akut behov av ett hem! Finns i borås.. Mitt nr är 0768171454

hhejlollo
11/16/17, 9:02 AM
#3

#2 jag hade transport men du slutade svara. Hon ska fortfarande hit till sin syster enligt överenskommelse

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

AVEsativa
11/19/17, 1:14 PM
#4

Hhejlollo, jag har inte slutat svara? Ber om ursäkt ifall det blivit missförstånd men du bara försvann? Min messenger vart hackad ett tag så har inte haft tillgång. Självfallet om transport går att lösa så ska hon dit, det är ju det jag vill. Bättre du smsar mig på 0768171454, jag litar inte på messenger. Mvh Jenny

Upp till toppen
Annons: