Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 761 ggr
Amandakvant
7/9/18, 11:44 PM

Deguhona Sonic söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tös Sonic är fyra år och förlorade sin syster i svår sjukdom förra året. Sonic har en stark personlighet och har klarat sig självständigt i ett år utan systern. Men, hon behöver mer. Jag upplever henne mer och mer ensam med mycket "gräv"-projekt och ibland, vissa veckor, får hon fnatt och piper mycket, orolig på sätt och vis. Jag tror att hon är i stort behov att få leva med en/andra degu-honor. Det är med sorg i hjärtat jag nu letar efter ett nytt hem för min fantastiska Sonic. Om Sonic: namnet fick hon för att hon är otroligt snabb och skicklig i sin motorik och hon sprudlar av liv. Det är en nyfiken tös som gärna kommer fram och utforskar men som inte gillar gos särskilt mycket. Jag och Sonic bor i Göteborg och jag hoppas att hitta en fin familj som välkomnar henne att spendera hennes andra del av livet tillsammans med andra tjejdegusar. //Amanda

Annons:
Tjahar
7/14/18, 2:45 PM
#1

Hej Amanda! Min ensamma femåriga deguflicka Lola skulle bli eld och lågor över att få en kompis att få tvätta, busa och leka med ❤ matte Henrietta är väldigt snäll och låter mig springa lös i lägenheten hur mycket jag vill när hon är hemma, men det vore nice att ha en degukompis att hänga med också. Vi bor på Hisingen i Göteborg.

Tjahar
7/14/18, 2:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Lola ❤

Upp till toppen
Annons: