Annons:
Etikettövrigt
Läst 767 ggr
Pigges mam
12/28/18, 6:15 PM

Sällskap akut!

Hej! Har en liten dam på snart 7 år som blivit av med alla sina flockmedlemmar. Alla har blivit till åren och trillat bort en efter en, och nu har hon blivit ensam kvar. Sista kompisen blev vi tvungna att avliva för en vecka sedan. Vi märker redan att hon börjar bli riktigt deprimerad. Hon har alltid varit den som är skyggast och mest försiktig. Nu hoppas jag att vi kan hitta nytt sällskap till henne. Antingen någon lite äldre dam i hennes ålder som kan flytta in hos oss, eller någon som vill ta sig an henne och försöka få in henne i sin flock. Som det är nu så märker vi såväl att hon inte mår bra av att vara ensam. Ligger mest i sitt hus o sover o verkar ledsen. Bortsett från att hon inte trivs såhär så är hon väldigt pigg för sin ålder och verkar helt frisk. Tror att hon har några år kvar men kan ju inte vara själv fram tills dess. Så finns det någon liten vän därute?

Annons:
Jedni
1/3/19, 9:29 PM
#1

Hejsan!

Bor i Skövde och har sex djur i ordentligt stor bur. Om du inte tror att hon har något emot att flytta in i en större grupp så  är hon välkommen hit (:

Det blir en del jobb att introducera henne till gruppen, men har ändå upplevt mina degusar att vara lättintroducerade. Har två äldre damer i hennes ålder, en kastrerad hanne samt tre yngre damer, alla mycket sociala.

kafo
1/4/19, 9:22 PM
#2

Se meddelande men jag har en ensam hona i samma ålder.

Upp till toppen
Annons: