Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 631 ggr
metherino
2019-07-25 14:42

Deguhane söker nytt hem omgående

Med tungt hjärta måste jag tyvärr göra mig av med min älskade deguhane Ziggy. Hans bror Max dog nyligen och därför bor nu Ziggy själv i sin bur vilket inte är rätt mot honom.  Därför efterlyser jag ett hem för honom med degukompisar.

Ziggy är fyra och ett halvt år gammal. Han är antingen blind eller har väldigt nedsatt syn (slutsats dragen av att han inte verkar se bra samt har starr i ögonen), men klarar sig trots detta väldigt bra. Det kan ta några dagar för honom att vänja sig vid en ny bur men så fort han gjort detta är han sitt pigga, nyfikna och busiga själv igen! Han är väldigt social och som tidigare nämnt nyfiken vilket gör det lätt att lära känna honom. 

Då Ziggy har problem med synen samt är vuxen förväntar jag mig ingen betalning för honom, för mig räcker det om jag får besöka hans framtida hem så jag känner mig trygg i att han får det bra framöver. Jag bor i Malmö men kan tänka mig att ta mig var som krävs i Skåne-trakterna. Önskas det kan jag slänga in lite tillbehör (resebur, en säck hö etc.) som jag inte längre har användning för.

Även om ni inte själva kan erbjuda Ziggy ett hem uppskattas alla råd angående var jag kan vända mig. Tacksam för hjälp!

Annons:
metherino
2019-07-25 15:08
#1

Ni kan nå mig på min mail: sodomtrax@gmail.com.

Upp till toppen
Annons: