Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 643 ggr
Isabelleclairac
2019-09-29 18:39

Degu hona/honor sökes omgående!

Hej! 

Jag äger två degu flickor som jag älskar något otroligt. Men den ena har skadat sig och ska avlivas då hon inte förtjänar att lida💔. Zoe min andra tjej kommer då att bli ensam vilket degus absolut inte ska vara. Därför så söker jag nu antingen en hona eller flera som kan flytta in hos henne. Ålder spelar ingen roll men ingen som är över 5 år då jag vill ha en flock som jag inte behöver säga hejdå till inom snar framtid (tycker det är väldigt jobbigt att ta farväl). Mina tjejer är bara några månader och jag har inget emot att köpa en unge (endast leveransklara).  

Om du själv har honor till salu eller känner någon som har det lämna gärna en kommentar eller skicka mig ett mail: Isabelleclairac12@gmail.com. Skriv gärna en kommentar om det är något du undrar om t.ex vad de har för bur eller vart de är uppfödda.❤️

Annons:
Teresew
2019-10-02 13:11
#1

Hej, har 3 honor som behöver ett nytt hem omgående ! Dom finns i Falun som ligger i dalarna. Pris ungefär 300kr/st. Hör av dig på 0738354011

carrop@telia.com
2020-03-17 16:43
#2

Hej min hona dog. Förmodligen missfall. Så nu går hanen ensam och letar. Jag har en 5 månaders hanne, stor bur och ska fixa en sommarbur. Jag bor i Rågsved Stockholm. Är funktionshindrad och åker med färdtjänst. Om någon har en äldre tjej skulle jag och min deguskille bli väldigt glada. Tel 08/867798 073/9926757 Caroline Parmsäter. carrop@telia.com

Upp till toppen
Annons: