Köpes/Säljes/Omplaceras/Transport

Degu hona/honor sökes omgående!

2019-09-29 18:39 #0 av: Isabelleclairac

Hej! 

Jag äger två degu flickor som jag älskar något otroligt. Men den ena har skadat sig och ska avlivas då hon inte förtjänar att lidaBrustet hjärta. Zoe min andra tjej kommer då att bli ensam vilket degus absolut inte ska vara. Därför så söker jag nu antingen en hona eller flera som kan flytta in hos henne. Ålder spelar ingen roll men ingen som är över 5 år då jag vill ha en flock som jag inte behöver säga hejdå till inom snar framtid (tycker det är väldigt jobbigt att ta farväl). Mina tjejer är bara några månader och jag har inget emot att köpa en unge (endast leveransklara).  

Om du själv har honor till salu eller känner någon som har det lämna gärna en kommentar eller skicka mig ett mail: Isabelleclairac12@gmail.com. Skriv gärna en kommentar om det är något du undrar om t.ex vad de har för bur eller vart de är uppfödda.Hjärta

Anmäl
2019-10-02 13:11 #1 av: Teresew

Hej, har 3 honor som behöver ett nytt hem omgående ! Dom finns i Falun som ligger i dalarna. Pris ungefär 300kr/st. Hör av dig på 0738354011

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.