Degus iFokus

Degus

Etikett: köpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1108 ggr
hhejlollo
0

(S) Kristallens ungar

Kristallens har fortfarande degubebisar till salu som letar efter ett kärleksfullt hem! Killarna flyttar gärna tillsammans, flickorna likaså. Charlie fick för sig att rymma i förrgår och på vägen lyckades han ha av halva svansen.. Han mår bra och svansen håller på att läka, det är absolut inget som gör att han mår dåligt eller drabbas av! Därför kan priset på pojkarna reduceras lite till rätt hem! Honorna: Kristallens Agnes, hona, agouti, 24/4-13 Kristallens Amelia, hona, agouti, 24/4-13 (Amelia har lite rosa på nosen så man ser skillnad på dom) Hanarna: Kristallens Charlie, hane, agouti, 16/5-13 Kristallens Daniel, hane, viltblå, 20/5-13 Hanarna behöver ett hem ganska snart då dom inte går ihop med mina killar som är väldigt dominanta! Maila mig på: kristallens@hotmail.se för mer info!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[lenniiis]
0

åh, jag är så sugen. synd att inte pojkvännen går med på det då jag bor hos honom =(

hhejlollo
0

#1 Vad synd:( Varför vill han inte?

Sajtvärd på degus.ifokus

[lenniiis]
0

#2 Vi hade ju förut, och då mådde han dåligt för de bet på gallret, det blev stökigt i hela rummet av spånet (vi hade gallerbur, hade inte råd med något annat) så han har bara dåliga minnen från det. Han var dessutom som mest skoltrött då så jag tror att han får lite ångest när han tänker tillbaka på det…. Önskar så att han kunde förstå att med rätt bur blir det bra (= inget gallerbitande och spån). :(

[lenniiis]
0

#2 frågade nyss… Han tycker det blir trångt i rummet och så tycker han det är jobbigt med bajset och kisset som blir när man har ute dom… finns det någon lösning på detta?

hhejlollo
0

Hmm okej:/ Vad tråkigt, det är världens mest underbara djur! Jag rekommenderar en ombygd garderob! Du kan sätta en stor bräda/skiva nere där spånet är så det mesta håller sig där!

Sajtvärd på degus.ifokus

[lenniiis]
0

Vi hade definitivt byggt en egen bur! :) Men när de får röra på sig utanför buren blir det ju massa bajs och lite kiss. Det är nog det han stör sig på också…. Jaa, dina är så fina också! Och om de är relativt tama när du säljer dom är jag säker på att de skulle bli världens mysigaste djur hos rätt ägare.

hhejlollo
0

#7 Man kan ju göra någon typ av hage och ha tex presenning under eller något! Tack så mycket! Ja alla mina är tama (för tama ibland haha)!

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
0

Puttar up mina små älsklingar!❤

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
0

Sötnosarna kan tas till Järna (Sthlm) söndag 4 augusti samt även till Köping söndag 18 augusti!:)

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
0

Daniel och Charlie är preliminärt sålda och stannar ifall dom går ihop med nya kompisen! Flickorna letar fortfarande hem❤

Sajtvärd på degus.ifokus

Guybrush
0

Som sagt hade man bott närmare så hade jag köpt tjejerna :D