Två degus till salu
Två Degus som söker ett för alltid hem ihop.
Sandfärgad: Heter Vega ca 1 år gammal.
Svartfärgad: Heter Kiwi några månader gammal (hon är en unge) köptes nyligen från en djurbutik och Vega kom från ett annat hem där ägarna inte kunde ha kvar henne av andra skäl.
Då mitt mående har eskalerat på det sämre och även pga min boendesituation behöver dessa två komma till någon som har den tiden att delge dem och den platsen i sitt hem.
För mer information kring de, skicka iväg ett sms eller ring mig. Telefonnummer ges vid en närmre kontakt här.
1000kr (priset går att diskutera, är öppen för förslag) ☺️
Fokuset ligger på att dem skall få ett hem.
I priset ingår alltså 2 Degus, medföljer en bur (vid mer info kring mått, kontakta mig)
tillbehör i buren,
två hjul, väl använda
matskål,
sand,
sand skålen och vatten-flaskor.
Medföljer även mat: Degu foder och hö.
#0: Hej ! Vart på kartan finns degusarna ?
#1: Jag jobbar på Naturbruksgymnasiet Kalmar och vår ena degu gick bort idag på morgonen så nu är Daphne ensam kvar ! vi är intresserade om det inte är för långt att köra !
- Redigerat 2022-09-01 13:16 av anette.haglund@nbgkalmar.se
#1: Jag jobbar på Naturbruksgymnasiet Kalmar och vår ena degu gick bort idag på morgonen så nu är Daphne ensam kvar ! vi är intresserade om det inte är för långt att köra !
- Redigerat 2022-09-01 13:11 av anette.haglund@nbgkalmar.se
#1: hej jag skickade iväg ett meddelande till din profil, svara på denna kommentar om du inte fick den. Är ny på denna sidan