Degus iFokus

Degus

Etikettot-off-topic
Läst 736 ggr
hhejlollo
2

Stulen bild!!

Håll koll på era bilder! Hittade precis min bild på Wendy som JAG tog, på blocket till någon annans annons! Gissa om jag blev irriterad! Nu ska dom ta bort den men du vad arg jag var! Så håll koll så ingen tar era bilder utan att fråga! Sök på blocket, alla län, Degu och första annonsen!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Zakaraa
1

Skicka en faktura till dem, det är stöld :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

hhejlollo
0

Ringde upp och jag var ganska arg så kanske inte så jättetrevlig men det var en utländsk som sa att man "bråkar inte med dom" men dom skulle ta bort den direkt, det har dom inte

Sajtvärd på degus.ifokus

Zakaraa
2

Anmäl till blocket och du kan utan att få dåligt samvete skicka en faktura pga bildstöld.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

hhejlollo
0

Dom har tagit bort bilderna nu och tagit egna men dom ser inte friska ut så kan ha vart därför! Ska försöka ta reda på mer och försöka få dom att sälja billigare, dom ska ha 300:- st och det tar jag för en agouti!

Sajtvärd på degus.ifokus

snailracern
1

Men de är bra pris kompis… ^^

Bara för dig!

Midgårds
0

Fast en fördel om de är dyra är att det kanske faktiskt är någon vettig som köper dem.

PoizonBite
0

Brukar alltid vara något skumt när man inte vågar lägga ut egna bilder. Läskigt ändå att man så lätt kan luras in i att köpa något som egentligen inte är vad man trodde från början…

hhejlollo
0

#7 Exakt! Tyvärr ser dom inte friska ut alls och jag tror det är därför dom inte lagt upp egna:/

Sajtvärd på degus.ifokus