Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1019 ggr
xdigger
0

Degu Hane

Håller på och introducerar två av mina degu tjejer med degu tjejungar.

Nu har jag ett problem, en ensam hane som kom på samma tåg, skulle behöva en kompis till honom så han slipper sitta själv i sin bur, han har varit själv i några timmar och ser hemskt ensam ut efter bara denna korta stund och jag blir bekymmrad över att se honom sitta ensam i ett hörn på en hylla. Törs ju inte heller ha honom med dom andra eftersom jag inte vet exakt när han blir könsmogen.

Midgårds
0

Hej,

Jag har flera hanar både ungar som inte är leveransklara än och äldre, de finns i Stockholm men kan transporteras.

Vart bor du?

xdigger
0

Du får gärna ringa mig Johanna, eller om jag ringer dig. Jag skickar ett meddelande till dig med mitt telefonnummer!

Jag bor i Eskilstuna.

Mvh Kim

Cathy15
0

Jag har en hane som blev ensam efter att kompisen gick bort. Jag har inte orken just nu att introducera någon ny så om han kan få komma till ett nytt hem vore det jättebra.

Konjak är ca 1½ år och agouti. Han har blivit betydligt mer sällskaplig nu när han är ensam och är nyfiken och alltid på jakt efter mat.

Hör gärna av dig om du är intresserad. Jag finns i Motala.

Mvh

Åsa

hhejlollo
0

Jag kan ordna transporten från Västerås till Eskilstuna 21 september om du har någon redo då Johanna?:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus