Pip
Nu har ju Pip bott här i snart en vecka och han börjar nog känna sig lite mer hemma nu. Himla social och go kille är han och jag har allt fallit lite mer för honom än jag tänkt :P Hoppas verkligen att hans sociala och framåt sida går i arv, för han är precis så orädd och go som jag tycker en degu skall vara.
Imorn är planen att städa stora degusburen och då tänkte jag låta Pip & flickorna nosa lite på varandra. Beroende på hur det går får vi se hur vi gör m introduktionen dem emellan. Spännande :)

Idag fick han träffa flickorna för första gången lite försiktigt. Till en början var de helt ointresserade av varandra, men sen fattade han att det var töser ;) Flickorna spelade dock lite svårflirtade. Imorgon blir det en ny dejt.
Tog några bilder idag, får se om de kommer över på datorn senare…
Ååh, så fin han är! Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser honom. Bara att hoppas att de trivs ihop nu med då ;). Pussa honom från mej!

Flickorna har varit lite hårda mot honom några dagar nu när de träffats så han har känts lite låg stackarn. :/ Inte så att de är elaka, men hans uppvaktning har de verkligen totaldissat. Så nu får han sitta m mig och skriva vid datorn. Han är verkligen supergo och sitter så härligt på axeln. <3 Sen får vi hoppas brudarna blir på bättre humör snart ;)

Pip parningssjunger/skäller här nu då o då, så m lite tur kanske det faktiskt är nån kull på g. Dock tror jag att det är Draken isf, då Cocos har varit väldigt tydlig m att hon inte vill bli uppvaktad. :/ Och jag som så gärna vill ha ungar av just Cocos! Men men… kanske kan hon inse vilken snygging & framförallt vad trevlig Pip är så småningom ;)
Åh, så spännande! Du måste fortsätta att uppdatera oss.
Här hemma är det lite tomt utan Pip. Tror faktiskt t o m Putte saknar honom.
Klia honom lite på hakan från mej.

Nu är Pip här igen. Än så länge håller han lite låg profil (kom för bara några timmar sen), men det skall bli så mysigt att ha honom här igen. Nu hoppas jag innerligt att töserna skall vara lite mer sugna så att vi kan få några ungar här till våren ;)