Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 746 ggr
hhejlollo
0

(S) Kristallens Denice

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Då mina planer ändrats lite är min fina avkomma Kristallens Denice till salu om rätt hem dyker upp.

Denice är född 20/5-13 och är viltblå vittecknad. Hennes föräldrar är Midgårds Cornelia, agouti vittecknad (viltblå bärare) och Darwin, viltblå vittecknad. Denice är en framåt och väldigt trevlig tjej, hon älskar att vara med på saker och bokstavligen kastar sig på en när man kommer.

I köpet ingår stamtavla, visitkort, infoblad, övergångsfoder och livstids support. Konrakt skrivs när hon hämtas.

Maila mig på kristallens@hotmail.se vid intresse samt frågor🙂

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
0

Puttar upp!

Sajtvärd på degus.ifokus

Teas74
0

Har du kvar Denice? Jag funderar på att skaffa en/två degusar och hon lät supercharmig. Jag har haft degus för 15 år sedan och nu börjar mina barn bli så stora att de kan ta ansvar och hänsyn. Vi har just börjat diskutera detta och tanken var en, men rekommendationerna är visst två? Hur skulle det vara att skaffa en liten och En större?

hhejlollo
0

Hej! Denice finns kvar men har beslutat att behålla henne! Däremot får jag hem min ena avkomma tillsammans med hennes kompis inom kort om det kan vara av intresse? Maila mig på kristallens@hotmail.se så pratar vi mer!:)

Sajtvärd på degus.ifokus