Bild och videotråd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har life bilder och videos på mina Degusar som jag vill dela med mig av :D
Först är en film på marmite som blir lite kliad och Aston som snurrar lite framför kameran. Ni får ha överseende med att det är svårt att kontrollera fokusen med en hand haha.
Medarbetare på bildredigering! :)
Aston håller på o lär sig att tigga, har inte lagt kommando på det än ^^
Aston lär sig gå igenom en tunnel på kommando c:
Aston lär sig agility
Aston har lärt sig flest trix snabbast då han är väldigt fokuserad och väldigt mat-motiverad.
Marmite vill hellre springa runt och utforska, men marmite kan nu också snurra runt på kommando. Krävdes sååå mycket mer tålamod med honom <3
Glömde ju videon självklart XD
Såå fina bilder och riktigt gulliga videor! Får en ju att vilja ha degusar ännu mer…. 😃
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
#11 tack! ja de är helt underbara <3
Hur har du lärt in detta?
Först lett honom med hjälp av godis, när han förstår vad jag vill börjar han visa upp det beteendet som jag lockat honom till att göra. Sen så varje gång han erbjuder det bra beteendet får han en godis. Så på den vägen är det :)
Ah oki tack :D Precis som en hund då :)
du kanske kan ge mig råd … jag försöker hitta något mina flickor vill ha som godis.. men det enda dom äter som gotte just nu är bröd, finns det annat mna kan testa som dom nästan säkert tycker om
#15 bröd skulle jag inte ge. Det innehåller massor av socker och kolhydrater.
Men jag använder torkade ärtflingor som jag bryter till små små bitar. Då vill de verkligen ha mer av det eftersom det är så små bitar. och i ovanliga fall så använder jag solrosfrön.
Så underbart söta, man vill ju bara pussa på skärmen :')
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Jag är helt fascinerad över hur mycket du lyckats lära honom! Tog det lång tid innan han förstod vad du ville göra så att han nu kan göra det på kommando? :) Hur gammal är han? Kan det vara försent att lära 1-åringar? (6-åringen blir det nog lite svårare med)
Jag spelade in en video när min Sammy övade förut ^^ Ska försöka få honom lika duktig som Aston :D
Riktigt fina bilder och sockersöta videor!😃❤️
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤