Klottertrååd
Det är så tyst här, så nu tycker jag att vi ska öppna en ny klottertråd!:) Här kan man skriva allt inom himmel o jord! Vad har du gjort idag? Vad har du hittat på med dina degus? :) Allt, så skriv på!;)
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Ja, jag kan väl börja då ;) Idag har jag inte gjort mke förutom att jag letade efter en bra gren att ta av äppelträdet till bebbarna. Gosat och de fick en havrepuff ;)
Ja, det är verkligen extremt tyst här… Undrar vart alla tog vägen? Kan det ha med våren att göra, att alla är ute istället? Jag har i alla fall börjat rulla deguburen in i solen när den väl kikar in. Då ligger det utsträckta degus i solfläckarna och njuter. 🙂
Värd på Natural Horsemanship; www.ap-horsemanship.com
Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Här går jag mest o väntar på att föda barn själv… samt letar tecken på om någon av honorna är dräktiga. Inget av det verkar hända :P
Annars snor väl våren mkt datortid nu. Vem vill sitta inne när man kan vara ute i solen liksom?!
Här är det fullt ös! Vi har två dräktiga honor, ena föder vilken dag som helst! Vi är ute hela dagarna så blir inte så mycket tid till datorn ;)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
ja, det är då skönt att solen kikar fram och att det blir varmt och gossigt 🙂
#3 tycker dom får skynda på lite!😃
#4 Du måste uppdatera med lite bebis bilder!! 🙂 Man har väl lite bebisk*thet, de är för söta för att få ses på 😉