Degus iFokus

Degus

Etikettot-off-topic
Läst 520 ggr
Emouse
0

Klottertrååd

Det är så tyst här, så nu tycker jag att vi ska öppna en ny klottertråd!:) Här kan man skriva allt inom himmel o jord! Vad har du gjort idag? Vad har du hittat på med dina degus? :) Allt, så skriv på!;)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
0

Ja, jag kan väl börja då ;) Idag har jag inte gjort mke förutom att jag letade efter en bra gren att ta av äppelträdet till bebbarna. Gosat och de fick en havrepuff ;)

ähnchen
0

Ja, det är verkligen extremt tyst här… Undrar vart alla tog vägen? Kan det ha med våren att göra, att alla är ute istället? Jag har i alla fall börjat rulla deguburen in i solen när den väl kikar in. Då ligger det utsträckta degus i solfläckarna och njuter. 🙂

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

smurfan-13
0

Här går jag mest o väntar på att föda barn själv… samt letar tecken på om någon av honorna är dräktiga. Inget av det verkar hända :P

Annars snor väl våren mkt datortid nu. Vem vill sitta inne när man kan vara ute i solen liksom?!

hhejlollo
0

Här är det fullt ös! Vi har två dräktiga honor, ena föder vilken dag som helst! Vi är ute hela dagarna så blir inte så mycket tid till datorn ;)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Emouse
0

ja, det är då skönt att solen kikar fram och att det blir varmt och gossigt 🙂 

#3 tycker dom får skynda på lite!😃

#4 Du måste uppdatera med lite bebis bilder!! 🙂 Man har väl lite bebisk*thet, de är för söta för att få ses på 😉