Två härliga killar omplaceras
Hej!
Måste tyvärr omplacera mina två degukillar, då dem har bitit sönder hela sin bur :(. Som sagt var hela buren är sönder biten och jag är rädd att de ska skada sig när dem biter så mycket på buren( har alltid haft massa pinnar i buren).
Det är två killar som är runt 2-3 år. De kommer alltid fram och hälsar när man sätter sig vid buren. Härliga två små degusar.
Jag vill inte ha något för dem utan det viktigaste är att det kommer till ett underbart hem.
Frågor? simpsonhomer123@hotmail.com
Mvh Fabian
Snälla det måste finnas någon? Nu börjar det bli lite panik. Degusarna rymde senast idag igen.
Varför ska de omplaceras? Varför inte fixa en annan bur till dem? Det är inte svårt att bygga själv heller. Man kan även fixa något kortvarigt fult för att skapa lite andrum för att bygga snyggare sedan. Jag kan inte ta fler degus just nu då tiden inte räcker till fler. Var finns du? Jag har en bur som du skulle kunna låna. Den är självbyggd men rymningssäker. Jag skriver låna för att jag var tvungen att sära på grabbarna två gånger under åren som de har bott här och om det händer igen behöver jag buren igen (den matchar huvudburen så att de har många "pratytor"). Jag finns utanför Nykvarn nära Södertälje.
Värd på Natural Horsemanship; www.ap-horsemanship.com
Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.
Hej!
Kan ta killarna om du kan få
dom till Nyköping.
#3 Fråga inne på djurtransport.ifokus, alltid någon som åker!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus