Degus iFokus

Degus

Etikettmat-och-vatten
Läst 667 ggr
xdigger
0

Varning för vattenflaska!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill varna för denna typ av vattenflaska och samtidigt fråga om någon vet någon som faktiskt funkar?

Problemet som jag märkt med dessa(har 3) är att dom inte ger vatten, dunkar man till den så funkar den en stund igen för att helt plötsligt inte fungera.

Jag behöver verkligen en flaska som går att ha i buren men som inte blir sönderbiten.

hhejlollo
0

Vad konstigt! Jag har likadan och den funkar:) Vet att Johanna på Midgårds också har/hade sån:) Har du kollat så det inte är smuts i?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

smurfan-13
0

Har haft de där flaskorna i flera år utan problem. Nu läcker dock en av flaskorna

Midgårds
0

Jag har en mindre som slutade fungera, men min stora fungerar fortfarande bra. Man kan även sätta galler runt en flaska i plast, men det är lite knepigt.

xdigger
0

Jag har 3st som lagt av och nej det är inte skit i dom, tydligen vanligt efter lite googlande. Värdelösa om dom plötsligt lägger av i alla fall.

Midgårds
0

Jo har också hört att många av dem slutar så därför har jag inte bara i glas utan har flera flaskor i varje bur ifall att någon skulle sluta fungera.