Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 798 ggr
Pigges mam
0

Kompis sökes!

Eftersom Putte snart blir ensam så behöver han en ny vän. Han är dominant och därför svår att hitta en killkompis till, så jag söker i första hand en tjej. En underlägsen kille kanske skulle kunna gå. Putte är tre och ett halvt år så jag skulle vilja ha någon som är ganska jämngammal. Så vet ni nån liten tjej som behöver omplaceras så hör av er! Jag bor i Jönköping och kan tänka mig att åka en bit men det måste vara inom rimligt avstånd.

thenewbreed
2

Kastrera Putte innan du skaffar en tjej till honom :)

Medarbetare på bildredigering! :)

ähnchen
0

Har Pip hittat ett nytt hem?

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Pigges mam
0

Ja jag tänkte kastrera honom först. Men eftersom jag inte vill ha en unge så tänkte jag att det kanske tar lite tid att hitta någon. Pip flyttar till Smurfan, hon ska försöka få in honom i sin grupp. Stackars Joppe blev jag tvungen att avliva, han hade problem med andningen o var mager o knotig samtidigt som kroppen var uppblåst. Han blev långsamt sämre så till slut fanns det inget annat att göra. Så kvar är Putte. Det verkade nästan som att det skulle gå att få ihop Putte o Pip men eftersom Putte inte kan låta bli att jucka på Pip, så blir han förbannad o sen ryker de ihop. Putte är nästan hälften så stor som Pip men självförtroendet är det inget fel på för han tror att han kan dominera. De är annars jättemysiga båda två så enklast för alla hade ju varit om de bara kunde vara vänner. Inte helt enkelt att släppa Pip men jag vet ju att han får det bra hos Smurfan.