Söker Deguhane AKUT
Hej,
Min kära lilla Cas dog i natt och lämnade två-åriga Crowley alldeles ensam. Jag letar nu efter ett nytt litet liv att hålla honom sällskap. Jag har en stor bur och alla tillbehör så behöver bara en hane. Gärna lite yngre då Crowley var den dominanta hanen men spelar ingen större roll så länge de kommer överens (vilket jag tror de gör så länge man ger de tid att vänja sig vid varandra).
Jag bor i Skara och kan tyvärr inte betala flera hundra för en ny hane, men om någon letar efter att omplacera en hane eller kan tänka sig att sälja en lite billigare så är inte bara jag utan även Crowley supertacksamma!
Ha en bäst dag!
Hej! Jag har två grabbar som inte kan komma överens. Har försökt att introducera dem försiktigt och det har funkat en stund sen har de rykt ihop igen. Nu sitter de i samma bur med galler emellan o båda är olyckliga. Du får gärna testa med en av dem o se om det funkar. Jag bor i Jönköping så det är ju inte jättelångt.
Skicka pm om du är intresserad. Den ene är 3 1/2 år o den andra blir 3 i februari.
Hej! Skickat ett PM till dig! :)
Ha en bäst dag!