Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 744 ggr
Emouse
1

S) Akut Deguhane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör ett sista försök att omplacera min fina hane Sacco.

Kön: Hane

Ålder: 2 år

Köpt: omplacering men från början uppfödare.

Om: Hans syster som han bott med har gått bort och han behöver en ny kompis snarast! Jag känner att jag inte heller har den tid han behöver. Han är okastrerad men han har aldrig visat intresse av systern. Han har blivit lite osäker och lite skygg sedan systern gick bort men innan var han en tuff myspojke så det går säkert att få tillbaka om man ger han lite tid. Han har aldrig bitits och han springer mer än gärna i ett rymligt hjul eller springa på golvet. 

Han är gratis.

Jag finns i Ramnäs men kan ta mig till västerås.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

hhejlollo
0

Var kommer han ifrån från början?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Emouse
0

Han var ju en omplacering, Vet inte riktigt vilken uppfödare han kom ifrån, men han var importerad från en inte så känd uppfödare i norge. Det finns inte många degusuppfödare där heller men hen födde upp chillor också. Har dessvärre tappat bort härstamningsbevisen jag fick med..😐

Han har blivit annorlunda sen hon dog, som sagt. Han är lite ledsen men jag försöker umgås med honom hela dagarna😕 Han vill liksom inte ha kontakt med mig längre som han alltid velat vara med överallt förut😕

Pigges mam
0

Hej! Jag behöver sällskap till min lilla kille som blivit ensam. Synd att du bor så långt bort. Vi bor i Jönköping. Ni är inte ute o åker i våra trakter? En bit kan vi i så fall möta upp.

Emouse
0

#3 Åh, vi som inte har bil😕 Vi har bara en bil vi kan låna att köra till västerås.

hhejlollo
0

Kika på djurtransport iFokus, finns alltid någon som åker! :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus