Degus iFokus

Degus

Etikett: att-äga-degus
Läst 951 ggr
[GeeGee]
0

Någon i Skara med degus?

Hej!

Har förut skrivit om någon i Eskilstuna hade degus men nu är jag i Skara igen för att plugga sista terminen på högskola så jag hann aldrig träffa någon med degus.

Jag har alltid intresserat mig av gnagare och haft många under uppväxten och nu under vuxentiden har jag haft guldhamster och har en nu med. Men jag har blivit mer och mer nyfiken på degus och undrar om det finns någon som har det i Skara? Jag vill gärna träffa dom och ställa frågor - så bra om ni haft degusar ett bra tag då det kommer bli mycket frågor.

MVH Alex

ChrisO
0

har kollat om det finns någon degusägare i borås med onjed men är rätt dött faktiskt :/. alla verkar bo längre norrut

[GeeGee]
0

Oh nej! Någon borde ju ha degus kan man ju tycka. Tråkigt!!! =(

ChrisO
0

Ja det är lite tråkigt. Hör gärna av dig om du hittar någon. Så kan jag göra desamma:)

Dyrendahl
0

Hej! Jag bor i Skara och har degus. Dock så dog min ena och försöker just nu få min kvarstående hane att bli sams med en annan hane. Går väl sådär men ger inte upp än. Har ej haft degus särskilt länge dock.

Ha en bäst dag!

ChrisO
0

Hejsan.

skulle du vara intresserad om man ville komma förbi nån gång och kolla lite på degusar, hur dom är m.m? :)

[GeeGee]
0

Hej! Jag undrar detsamma. Det vil säga om jag kan få komma och se hur de är in real life? Förstår att det kan vara lite bökigt om de ej går ihop så bra.

Jag behöver inte ställa så svåra frågor om det känns jobbigt =P Kan råka bli så i och med att jag arbetar på djursjukhus men kan du inte svara så är det ju inte mer än så. Att du haft hamstrar är jättekul för då kanske vi kan prata skillnader och likheter?

Jag bor precis vid SLU Högskolan, där jag pluggar. Vart bor du?

hhejlollo
0

Vore ju toppen om det funkade att ni kunde hälsa på hos Dyrendahl! Frågorna kan ni ta med mig :)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Dyrendahl
0

Om någon ev är intresserad av att komma och hälsa på för att säga hej till mina degusar så får de gärna höra av sig via privat meddelande :)

Ha en bäst dag!

ChrisO
0

Har pm:at men inte fått ngt svar