Degus(ar) sökes Göteborgsområdet
Hej alla!! Jag heter Karolina & är 33år och bor i Göteborg. Jag har hundar, undulater, gerbiler och fiskar hemma men har verkligen fastnat för degusen 😍 och bestämt mig för att skaffa mig ett par, så det jag vill veta om det finns någon i närheten av Göteborg som har ungar eller vuxna till salu eller omplacering? Tacksam för alla tips 😊
Vi är bara tre uppfödare i Sverige och alla tre finns runt Västerås hållet. Kika på blocket ifall det finns några där runt Göteborg :)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Ganska tomt på blocket tyvärr… :( men håller koll 👍
#2 Jo jag vet😐 Det finns ett par utanför Klippan, kanske kan vara något? Transport brukar alltid gå att lösa!
Sajtvärd på degus.ifokus
Har kontaktat henne och ordnat ev en transport på Fb :D så jag kanske blir med degusar på onsdag :D
Vad roligt! Hoppas det går bra! Har du frågor angående mat osv är du välkommen att skriva här på sidan, eller PMa eller maila mig på kristallens@hotmail.se 🙂
Sajtvärd på degus.ifokus
Tack!! Kommer säkert med nån fråga i framtiden ;)
Man kan aldrig fråga eller veta för mycket!😉
Sajtvärd på degus.ifokus
Lina om du är intresserad har jag två fantastiska Degusar du kan få ta över. Min dotter har fått allergi och vi kan inte ha dem kvar du får gärna maila mig omgående om du är intresserad. joannaoijesson@hotmail.com

Jag kan leverera till västkusten. Väntar smått nu, men har ganska många på intresselistan. Kolla min hemsida om du är intresserad.
Dessa två måste dock säras på snarast då dom kan vara släkt och inte bör avlas på! Så blivande ägare vet om det!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
ja jag skrev ju att det va en hona o hane :)