Rip min prinsessa
Igårkväll, mitt i all glädje av att jag äntligen lämnat in alla mina skoluppgifter så gick jag för att kolla till mina älsklingar och insåg att Cilla inte alls mådde bra. Så inatt satt jag med henne i famnen, ringde veterinären på jour och försökte värma henne och hålla henne sällskap. Men inatt gick min prinsessa bort. Även fast jag haft djur sen barnsben är det här alltid det värsta och dom här stunderna kommer aldrig att vara enkla. Min prinsessa, som funnits hos mig i sex år. Och jag vet inte vad jag ska göra, nu när hennes vän är ensam, man önskar att man kunde förklara för dom men samtidigt tror jag att hon förstår, jag vet att hon förstår med tanke på hur smarta dessa djur är. Vad ska jag göra nu?nu när sushi är ensam. Vill inte riktigt introducera okastrerade hanar för en 5-årig hona..
Be the change you want to see in the world
-Gandhi
Usch vad tråkigt, beklagar :(.
Beklagar verkligen! Vila i frid❤️
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Alltid lika jobbigt… Känns värre då jag ser hennes vän ensam, vet inte vad jag ska göra för henne. Är orolig över hon mår och hon känner också.den sista tiden fanns hon där och bäddade alltid åt Cilla.
-Gandhi

Beklagar.
Låter vettigt att inte introducera en 5 årig hona till fertil hane. Iaf inte om hon inte haft kull tidigare. Bästa är ju dock att hitta en kompis till henne. Kastrerad hane eller annnan hona. Sen om du ska leta efter en jämngammal hona eller satsa på yngre och kanske då välja 2 kompisar till henne iom att hon är gammal och du helst inte vill stå i samma sits om ännu ett år kanske. <3
Jo var som så jag tänkte.. Hon har inte haft någon kull innan och vill bara att hon ska få vila nu och ha det bra efter allt som skett. Tänkte att jag kan försöka leta efter två yngre honor åt henne, kollade nyligen på blocket men hittade ingen. Vill nästan inte lämna henne ensam, känns taskigt varje gång jag lämnar henne själv :(
-Gandhi
Vad tråkigt, bekalagar ):
Var bor du? Jag har bäbisar just nu nämligen.
Jag bor i Umeå
-Gandhi
Det var ju lite långt bort tyvärr, jag bor i skövde.