Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 665 ggr
fufuk0ckoboll
0

akut nytt hem!

Hej! Har 9 degusar som behöver nytt hem annars avlivas dom imorgon (2juni) Äger dom inte utan jobbar på kliniken, vet därför inget om dom mer än att dom är unga.

uz00x
0

Vart finns dem?

fufuk0ckoboll
0

Skövde typ

hhejlollo
1

Fixa transport till Västerås så tar jag dom alla!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

fufuk0ckoboll
0

Ska försöka lösa detta, återkommer!

fufuk0ckoboll
0

Hhejlollo, skulle ja kunna få ditt nummer? Så kan hon själv få försöka lösa det om ja inte hinner fixa något innan hon kommer idag? Så får hon avgöra själv om hon vill försöka omplacera en sista gång eller avliva helt enkelt.

[erika.tornlycke]
0

Har det löst sig? Håller tummarna för omplacering!!

micki83
0

Hej. Hur gick det med omplaceringen? Jag skulle annars ha kunnat erbjuda mig också.. dock kanske inte alla 9.

fufuk0ckoboll
0

Alla 10 (!) Avlivades. Hon hade tydligen haft dom utan att dela på hanar och honor så ni hade nog tyvärr fått några extra på köpet om ni tagit dom då dom var rätt på varandra i buren så att säga.. :/ Sorgligt slut.

micki83
0

:(

dumbell
1

nej.. fyfan vad tråkigt :( helt sjukt vilka människor som skaffar djur alltså.. besviken man blir. Jag förstår inte, kom dom ifrån någon sorts uppfödare eller vad var det? (Förstår om du har sekretess dock)

Be the change you want to see in the world

-Gandhi

hhejlollo
0

#10 jag skulle gissa på en privatperson som endast brytt sig om pengarna eftersom dom satt tillsammans.. Sen har väl personen i fråga inte fått dom sålda..

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[erika.tornlycke]
1

Usch vad tråkigt att djur ska behöva lida för människors okunskap :(

smurfan-13
0

Alltså vad tar kliniken för att avliva dem? Här kostar det 500:- på billigaste stället för att avliva en gnagare! Har alltid tyckt att det är för dyrt då det tyvärr finns de som inte kan tänka sig att betala så mkt för att avliva ett djur de betalat en bråkdel av det priset för, men det lär ju hindra någon från att avliva 10 djur utan att blinka iaf. :(

[haziza]2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej är det någon som har en degu hon vit mkt vit och sand eller blå vit eller brun vit med mkt vitt äldre som kan tänka er skänka bort eller sälja symboliskt har en ensam blå hona som är äldre skulle behöva sällskap jag finns i stockholm