Deguhonor/-a sökes
Då min äldsta degu Cilla nu gått bort tyvärr så är hennes vän sushi tyvärr ensam. Hon är 5år gammal, var alltid hemskt fin och snäll mot Cilla, är riktigt aktiv och pigg. Känner att jag ganska akut måste skaffa en vän till henne. Antingen en äldre hona i hennes ålder eller två yngre. Det kan även vara kastrerade hanar/hane. Jag bor i Umeå, Västerbotten men kan försöka ta mig lite överallt just nu.. Annars finns ju även djurtransport iFokus också. Priset är inte så viktigt. Hade varit oerhört tacksam om jag kunde få hjälp/tips!
Be the change you want to see in the world
-Gandhi

Kan du vänta typ 8 veckor så har jag kanske passande ungar. ;) Går att få till söderhamn iaf, men det kanske inte hjälper massor….
Har ju tagit studenten då så kanske kan ta tåg och hämta isf. Men känns taskigt att hon ska behöva vänta så länge dock :/ om jag inte hittar något innan så vore det bra men väljer i första hand något som går snart :/
-Gandhi
Mina tjejer är stor nog att flytta… men som sagt var, Skövde :P
#3 Ja det var ju faktiskt en ganska bra bit… hade nog varit bra om det var lite närmare :/ frågan är ju hur de hade gått att frakta dom så lång bit.. tänkte för deras skull också.
-Gandhi
Söker fortfarande!
-Gandhi
jag är i stockholm och tar den gärna helst gratis har en äldre blå degu hona här som är ensam men har svårt ordna frakt
#6 Jag söker efter vänner till henne. Tänker inte ge bort henne eller sälja henne.
-Gandhi