(S) Flertalet degus
Som vissa vet har vi på Kristallens börjat även med omplaceringshem för främst degus, gerbiler samt chinchillor och vi har precis fått in tio stycken varav åtminstone 9 är till salu. * Herkulez, agouti (viltblå bärare), hane, f. 2/11-14. Sitter ensam för tillfället. * Lilo, agouti (viltblå bärare), hona, f. 17/9/14 * Sally, agouti (viltblå bärare), hona, f. 20/6-15 * Angel, agouti (viltblå bärare), hona, f. 20/6-15 * Joline, agouti (viltblå bärare), hona, f, 20/6-15 * Mirage, agouti (viltblå bärare), hona, f. 20/6-15 * Alice, agouti (viltblå bärare), hona, f. 20/6-15 * Silver, viltblå, hona, f. 20/6-15 * Alina, viltblå, hona, f. 20/6-15 * Minnie, agouti, hona, f. 2013 * Kajsa, agouti, hona, f. 2013 Alla djur säljs med övergångsfoder, infoblad, visitkort samt livstids support. Kontrakt skrivs vid köp. Maila kristallens@hotmail.se
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Alla unghonor är tingade, dom tre vuxna honorna stannar ev här men hanen söker ett hem med en kompis!
Sajtvärd på degus.ifokus
Minnie & Kajsa samt ensamme Herkulez söker nya hem! Bur finns att köpa till om det är av intresse. PMa eller maila mig på kristallens@hotmail.se vid intresse🙂
Sajtvärd på degus.ifokus
Kan tas till Örebro, Motala, Mjölby, Jönköping, Värnamo, Ljungby, Klippan 7/12
Sajtvärd på degus.ifokus
Vi får snart in två omplaceringshanar som kommer sättas ihop med min Herkulez. Dessa tre sötnosar kommer säljas tillsammans, även olika burar finns att köpa till! PMa eller maila mig på kristallens@hotmail.se 😊
Sajtvärd på degus.ifokus
Två grupper letar nya hem! Grupp ett är två honor på ca 2 år, agouti båda två. Grupp två är tre hanar på ca 1 år, alla agouti. Burar finns att köpa till!
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt :)
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag får hem 5 agoutihonor samt två agoutihanar inom snar framtid. Dessa säljs gärna i de grupper dom sitter i! Honorna är mamma, syster och barn, hanarna är pappa och son! PMa eller maila kristallens@hotmail.se vid intresse 😊
Sajtvärd på degus.ifokus
Grupp 1 & 2 är sålda :) Dom i #7 letar fortfarande efter ett nytt hem!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Just nu finns två grupper inne som letar nya hem! • Grupp 1: blå hane f.2013 & agoutihane f.2014. • Grupp 2: två agoutihanar födda 2013. Säljes i de grupper dom sitter i :)
Sajtvärd på degus.ifokus
En kompis till mig säljer två hanar, agouti sandbärare. Söner till två av mina sandavkommor :) födda oktober 2015! PMa mig för mer info!
Sajtvärd på degus.ifokus
Två väl fungerande grupper säljes!
Grupp 1: Består av fyra agoutikillar födda mellan 2013-2014. Två brödrapar.
Grupp 2: Består av tre agoutigrabbar födda 2013. Bröder alla tre.
Burar finns att köpa till!
Sajtvärd på degus.ifokus
Kan tas till Linköping och längs rutten 20/2!
Sajtvärd på degus.ifokus
Vilka hanar är just nu till salu? :)
Och hur mycket kostar en grupp? :)
Grupp 1 & 2 i #11 är till salu! Maila mig på kristallens@hotmail.se så berättar jag mer! :)
Sajtvärd på degus.ifokus
Vi får hem en grupp till med omplaceringar. Två grabbar födda 2013, agouti samt bröder. Kommersernas ihop med grupp två där vi har tre grabbar födda 2013! PMa för mer info! Kan tas till Kungsör, Kateineholm, Norrköping och Linköping 20/2, samt Stockholm 27/2
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt!
Sajtvärd på degus.ifokus
Hej Jag o min familj är intresserade av att köpa en degus. Var håller ni hus? Vi bor i Uppsala
Hej! Vi finns i Västerås, kika gärna in grupperna under "Omplacering" på hemsidan: www.kristallens.wix.com/kristallens Maila mig på kristallens@hotmail.se vid intresse samt frågor!
Sajtvärd på degus.ifokus
Såg nu att du skrev en, degus är flockdjur och får inte enligt lagen sitta ensamma utan ska bo i par! Maila mig så berättar jag mer!
Sajtvärd på degus.ifokus