Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 457 ggr
EmeRob
0

Hej.

Jag heter Emelie och bor i Linköping. Jag är intresserad av att köpa två stycken degus bebisar då de är leveransklara så klart. Jag håller på att kolla efter burar nu så de får rymlig plats, och plats för sandbad oxh diverse grejer de behöver för att må bra. Jag skulle vilja ha två honor. Jag var inne på Estrellados men fann ingen direkt kontakt där varken mejl eller telefonnummer. Så skriver här och hoppas jag kan få hjälp. Ska till en djur affär imorgon om se överallt som en degus behöver för att trivas. Har stor erfarenhet av gnagare sedan tidigare. Allt från möss,råttor,gerbil,hamster,marsvin, kanin osv. Är det hit jag ska vända mig eller finns det något nummer eller mejl adress så jag kan kontakta uppfödare själv ? Mvh Emelie Canales

smurfan-13
0

Hej emelie. Det är jag som har estrellado´s. Det finns en mailadress på sidan under "till salu".
Jag har inga ungar just nu, men funderar på att ev ta en kull senare iår mellan Korall och Havtorn (eller ev Havre). Det handlar isf om ungar leveransklara någon gång nästa år (beroende på om/när tycke uppstår).