Degus iFokus

Degus

Etikett: övrigt
Läst 1188 ggr
Sophey
0

Idag fick jag en puss

Idag när jag lät min degu tös springa runt fritt i rummet klättrade hon upp på sängen och utforskade och sedan rakt upp på mig och puffade mig på munnen och väntade glatt på att jag skulle klia henne under hakan.

Hon är så otroligt mysig min gammeltant.

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Åhh vad mysigt! Jag skulle önska att mina också var sådär keliga, men de uppskattar inte ens att bli kliade. O.o

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Sophey
0

Min tjej viker sig helt åt sidan och bara njuter när man börjar klappa henne och om du slutar tar hon tag i ditt finger med båda sina tassar.

Hon var aldrig kelig som yngre men nu på äldre dagar uppskattas kel.

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Jag hoppas att mina flickor blir så när de blir äldre också. ^^ Det är så himla mysigt! Jag har träffat ett par degus som har varit sådär keliga, men mina är det inte - ännu i alla fall. :)

Mvh,
Moa

Sophey
0

Jag hoppas också att du får uppleva det med dina degus men ha hoppet uppe då min tjej var en riktig markatta som avskydde kel som ung. Flört

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Har du någon film eller bild när du myser med henne? Det är så gulligt när de lutar sig mot fingret/handen när man kliar dem. ^^

Mvh,
Moa

Sophey
0

Jag har faktist inte det längre. Jag hade en bild på när hon tvångsmyser med sambon men den datorn har crashat så bilderna är borta. Obestämd

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Äsch vad tråkigt. :( Du får ta en ny, charmig bild på henne. Tungan ute Förresten, fotografera henne och ställ upp i fototävlingen. Fler bidrag där vore himla roligt. Skrattande

Mvh,
Moa

Sophey
0

Jag åker till nederländerna imorgon och kameran är nerpackad Obestämd

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Typiskt. ;)

Mvh,
Moa

Sophey
0

Jo precis man har inte direkt tid att riva upp hela baggaget för att hinna ta en bild på när ens pälstuss pussas och myser ;o)

Medarbetare på matlust

MoaL
0

Nej, det förstår jag såklart. :P Bättre då att njuta av mysstunden. ^^

Mvh,
Moa