Degus iFokus

Degus

Etikettberättelser
Läst 2115 ggr
hhejlollo
2011-07-17 15:27
0

Kärlek!

åh, ja måste få skriva av mig lite bara. Jag älskar min degu Darwin! Han är så söt och snäll och han är de bästa jag köpt! Han är född 1 april 2011 och ja åkte till Rättvik för att köpa honom. Resan va lång men de va de bästa val jag gjort för han är så trevlig och snäll! Han älskar att sitta på axeln och han somnar alltid innanför tröjan eftersom de är varmt där. Han älskar att ligga på gräsmattan i solen och han älskar havregrynsgröt! Han är den finaste på planeten och den sötaste jag vet! Darwin kommer alltid finnas i mitt hjärta! Min lilla älskling!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

MoaL
2011-07-18 03:17
0

Han verkar helt underbart go och personlig! Har du tänkt skaffa honom någon degukompis? Glad

Har du några bilder på honom? :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

hhejlollo
2011-07-18 10:55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är verkligen den goaste jag vet!:)

När jag köpte honom så skulle jag ha köpt hans bror med men de hade blivit nåt fel med kommunikationen sa dom så de va nån som hade sålt honom till en annan så jag fick bara med mig en hem och jag har letat efter en burkompis åt honom sen ja fick hem honom men ja hittar ingen.. Men han mår hur bra som helst och han får den uppmärksamhet han behöver och vill ha men jag letar fortfarande efter en kompis. :)

Jag har även 2 honor här hemma men de blir ungar om jag släpper ihop dom och dom är alldeles för unga för de!:)

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2011-07-18 10:58
0

Här är lilla Bambi!:)

Sajtvärd på degus.ifokus

hhejlollo
2011-07-18 11:00
0

Och de här är Lillan!:)

Sajtvärd på degus.ifokus

Flubben
2011-07-18 15:04
0

haha när jag ser bilderna på dina degus så inser jag hur mycket jag saknar mina speciellt när jag ser hur söt Lillan är och henns öron :P

MoaL
2011-07-18 16:37
0

Åh vilka sötnosar! :hearts:

Jag hoppas att du snart hittar en liten pojkkompis åt söta Darwin. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

hhejlollo
2011-07-18 19:50
0

#5 haha de förstår ja! Deras ögon, öron o svansar är så söta!:) bästa djuret nånsin! #6 åh tack! Dom är helt underbara! Jag letar verkligen som en galning efter en kompis åt honom och ja hoppas ja hittar en snart!:)

Sajtvärd på degus.ifokus