Ett litet tips
Hej på er.
Här kommer ett litet tips till er allihop. Jag tänkte att jag lägger en länk här eftersom vi har samma intresse och kanske ni kommer gilla det ni läser.
Hoppas ni gillar den :-)
Ni kan se bilder på mina djur om ni klickar på "våra djur" till höger. Just nu har jag inga degus men det är nästa projekt :-)
/Charlotte
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Hahaha, jätterolig läsning och superfina djur! :D Älskar bilderna. Den på Saga och musen var ju hur fantastisk som helst! Hur lyckades ni fota det? :P
Älskar era kryp och snäckan också. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Haha, tack!! Kul att du gillar min sida :-)
Ang bilden på Saga och musen så höll hon på att leka med en mus jättelänge och jag hade som tur var kameran i närheten så jag tog massa bilder. Bl a en där musen hoppar upp och biter henne i halsen. Rätt coolt ;-)
Kul att du gillar krypen och snäckan :-D Det är så många som tycker de är äckliga :-(
Kram
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Vilket grymt fototillfälle! :D Har du möjlighet att posta bilden på när musen biter Saga? :P
Åh nej, de är inte äckliga alls, jag är fullkomligt GALEN i snäckor och kryp.
Jag har själv 14 arter och en underart av snäckor här hemma, och håller även på att utöka min samling av kryp också. Fast det går långsamt, jag prioriterar snäckor och eremitkräftor. ^^
Hur länge har ni haft snäckan förresten? Visst är det en Achatina fulica? :)
Mvh,
Moa
Japp, det är det :-) Vi köpte dem på expo-syd och det var i slutet av augusti så vi har väl haft dem en månad snart.
Ska försöka lägga in bilden här.
Den här är också rätt kul…
Jag har förresten också haft en trebent mus, och även en trebent guldhamster och en enögd råtta.
Det är något visst med sådana djur. ;)
Mvh,
Moa
Vilka fantastiska bilder! Skithäftigt ju! 
Mvh,
Moa
Hur många snäckor har ni? :)
Mvh,
Moa
Vi har två st snäckor ihop med två st jättetusenfotingar.
Ja, visst är det lite speciellt med de djur som liksom inte är som alla andra. De blir speciella i sättet med.