Planerade kullar
Men Gudar, helt plötsligt bara dog allt :)
Då ska jag passa på och se om någon orkar kommentera.
Finns det någon som tror sig planera en kull inom det närmsta året?
Inte alltför nära idag, men tja…
Någon gång?
Gärna i närheten av Västerbotten.
Sedan finns det någon som skulle kunna tänka sig (om man ska bort eller så) att 'låna ut' en degus eller två (;)), för det verkar som att det sista hindret är då bonusmoderns allergi, i alla fall som det låter på J.
Så det vore guld värt om vi skulle kunna få i alla fall prova, minst sagt.
För jag har kastat mig över det jag har hittat om dem, på alla språk jag kan, men jag verkar inte få några svar på allergifrågan, så om ni ska bort över en helg någon gång, och om ni i så fall lämnar utförliga beskrivningar så skulle det vara, som sagt, guld värt om vi fick prova.
Dock kanske inte riktigt än, då tanken är att de ska bo nere i källaren tillsammans med mig, och det är inte klart än.
Sedan, om ni har tid, utmana mig, om ni vill.
Hitta på en quiz så får jag prova vad jag egentligen kan.
Tack på förhand.
Joanna.
Hej! :)
Jag föder ju inte upp, men vill ni prova ha degus så kan jag låna ut mina tre tjejer om ni vill. Just nu har de hamnat ganska mycket i skymundan den senaste tiden, det har varit fullt upp med de flesta av mina andra djur (har fått en massa tillökning hos snäckorna, varit tvungen att avliva flera råttor och ett marsvin, och så vidare), så mina små degutjejer skulle nog tycka att det var ganska trevligt att bli ompysslade. ^^ Om du är intresserad av att låna dem, skicka ett PM i sådana fall så får vi diskutera det närmare. :)
Vi har bara skapat en Quiz här på Degus än så länge, och frågorna är inte särskilt svåra, men ändå. :P Här hittar du den kluringen. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor