Degus iFokus

Degus

Etikett: övrigt
Läst 1270 ggr
sara7012
0

Vart köpte du din/dina degus?

Ja som rubriken antyder så är jag lite nyfiken på vart era degus kommer ifrån alltså vart eller från vem ni köpte dom av?

Själv har jag inga degus än iaf men kanske blir ett par senare.

hhejlollo
0

Jag köpte mina två flickor av en uppfödare i Borås och mina två killar köpte ja på Rättviks naturbruksgymnasium. Ja är jättenöjd!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

MoaL
0

Mina tre tjejer kommer från en privatperson som bor här i stan. :) Deras föräldrar i sin tur kommer från en djuraffär, vilket är orsaken till varför det överhuvudtaget blev bebisar. (Djuraffären sa att de var av samma kön, vilket de alltså inte var.) :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

nuttan85
0

Köpte mina från en uppfödare i Trollhättan :P

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

ähnchen
0

Två av mina tre killar är från ett omplaceringshem och den tredje från en privatperson. Glad

Värd på Natural Horsemanship; www.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

[Dominik]
0

jag har inga degus (

smurfan-13
0

Gnejs kommer från rättviks naturbruksgymnasium. Vega är en omplacering som är uppfödd privat i gbg. Mynta kommer från Tiny Toon´s i stockholm som inte längre föder upp. Cocos, Draken & Etti är egna uppfödningar.

Adrina
0

Min pappa känner någon som har en stor djuraffär & pappa beställde därifrån. Kanske låter knäppt men så gjorde han faktiskt, man säger vilken art, kön & färg man vill ha. Kanske jobbar han åt grossist men han säger att det är en djuraffär och eftersom min pappa är hans arbetskamrat tror jag nog på honom…