Degus iFokus

Degus

Etikettot-off-topic
Läst 1198 ggr
MoaL
1

Snö! :D

Hur har ni det med snö nu? Här snöar det för fullt, och det är så mysigtSkrattande Visserligen har vi haft liggande snö ett tag nu, men man får lite extra vinter- och julkänslor när det faktiskt snöar. ^^ Jag har precis kommit in med hunden och han tycker också att det är dunderkul med snö. ;)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

ähnchen
1

Åh din lyckoost! Här ligger tre flingor sedan i tisdags - urtråkigt. Och prognosen för de närmaste dagarna är mellan plus och minus 3 grader och snöblandat regn på sin höjd. Suck…

Börjar inse att jag behöver flytta ännu längre norrut. Glad

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

MoaL
1

Aww, jag hoppas att snön kommer till dig också snart! Låter jätteetråkigt med bara tre flingor (men lätträknat och bra Flört). Men allvarligt, snön har verkligen varit sen i år. Annars brukar vi få vår första snö redan i mitten av oktober, nu kom den istället i typ slutet av november. O.o

Men det är klart du ska komma mer norrut! ;) För nu bara VRÄKER det ned snö här, hihiiiiiii! SkrattandeSkrattande

Mvh,
Moa

Adrina
0

I södra skåne har vi inte ens haft minusgrader Obestämd Jättetråkigt då jag är en snöperson, förra året kom snön redan 1 November hit (!) Fast man kanske inte ska jämföra med förra året då det var rättså extremt snöår och vi hade nångång 20 minus vid kusten Förvånad

ähnchen
0

#2 Jo, lätträknad är de men svårt att hitta bland allt löv… Flört 

Då går jag väl och packar mina saker. En plats att bo på ordnar sig också, det finns ju snö att bygga en igloo med. Tungan ute

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

JoannaLi
0

Jo, här är det ju också jättefint ute med snö (Nej vadå, vi bor ju inte alls på samma ställe… *Hrm*), och min annars så otroligt snälla, lugna och väluppfostrade medryttarhäst var igår riktigt speedad och glad, men det gick ju ver när vi började jobba… ;)

Han var så otroligt fin när han busade i hagen med snöflingorna (stora och personliga) som långsamt satte sig överallt <3

MoaL
0

Trist nu att det helt plötsligt blev så varmt. :( Det har regnat häruppe i alla fall, men det är klart, vi har ändå kvar en massa snö. ^^ Dock är allt isigt och stenhårt nu istället. :S

Mvh,
Moa