Vad fick vi i julklapp? :D
Jag fick en helt ny megafin och stor bur till mina degu-busisar av mina föräldrar! :D
Vad fick ni?
DESU!~
Oh, det var minsann en fin julklapp! Jag fick ett batterigrepp till kameran & i gnagar-väg fick jag 2 st crackers & ett karlie wonderland-hus 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#0 Wow, så roligt! Har du någon bild på buren? :D
(Måste förresten erkänna att jag först läste "megafin" som ett felstavat "megafon"..
Tog en stund innan jag fattade, haha. xD )
Jag har inte firat julafton ännu, det ska jag göra med mamma och syskon på nyårsafton. ^^ Så julklapparna från dem har jag ingen större aning om vad det blir. :)
Däremot har jag och sambon fått klapparna från min sambos familj, och det var lite kläder, sängkläder, ljuslyktor, pengar, och så vidare. :)
Den jag VET kommer att ge mig någonting till djuren är min 12-åriga lillasyster, hon köper alltid något smådjurshus eller liknande. :D Och nästan alla pengar jag får kommer förstås att läggas på djursaker också, så..
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Ah va härligt att alla våra djur får lite julmys dem med haha! Buren har inte kommit än faktiskt, jag fick pengar några dagar innan jul och beställde genast buren, fågel 9, ifrån kattlycka.se! Den ser så stor och härlig ut :DD Är så otålig att få hem den så jag kan börja inreda den!!
Det är få saker som slår att släppa ut degusar i en ny inredd bur så jag kan tänka mig att släppa ut dem i en helt ny stor bur måste vara helt fantastiskt :DD dem blir ju så glada och nyfikna :D
DESU!~