Söta bilder på mina tussar
Visst är det kul när man gör ett lååångt inlägg och allt laggar och det försvinner?;) Just happened, hah… snark.
Hur som helst ville jag mest visa lite bilder på mina små fluffiga polare. Är en relativt ny deguälskare då jag nyss började på ett naturbruksgymnasium där de hade två honor och en hanne. Hannen och jag blev snabbt kompisar och nu har de även tre små ungar som jag lyckats få tama ( iaf med mig). Döpte hannen till Duplo, men ungarna har inga namn än eftersom jag inte ser skillnad på dem^_^
Provade att klistra in bilder direkt i inlägget men får väl lägga upp en och en nu då.
Bilden i det här inlägget är bara för skön x) Rätt suddig eftersom jag skrattade samtidigt men man ser verkligen hans lycka över att ha fått ett havrekorn! (Duplo på bilden).
En annan favoritaktivitet är att sitta på mattes tutte och hålla utkik. En riktig liten mansgris;)
Hålla utkik från armbågen är spännande! Tror detta är Duplo… (glömsk:$)
AHW<3 man blir ju helt kär!
DESU!~
Hihi ja eller huuuur! Ungarna var hur skygga som helst först men nu när jag lagt ner tid på dem är de helt galet glada när jag öppnar buren o sticker in armen haha. Här om dagen hoppade en NER PÅ MITT HUVUD från typ en meter upp x'D
Haha ahw >w< låter ju helt underbart :D
DESU!~
Så vansinnigt underbara bilder! Jag håller med SandraNoSekai, man blir ju kääär!
Alla bilderna är helt underbara, men jag måste nog säga att första bilden är i en klass för sig. Vilket ögonblicksfoto! 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Haha ja, han är så fruktansvärt söt när man ger honom belöning x'D (tränar tex gå på bakbenen)
Åh va söta! Väldigt fina bilder! Degu är faktist de mest underbara djur ja vet! Älskar mina små bollar!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Skulle skaffat om jag hade någonstans att ha dem på sommaren:<

Otroligt fina bilder.
Ser ut att vara en fin bur de bor i, blev lite nyfiken. Vill göra nytt till mina.
I skolan har de "burar" som är 3 träväggar och framsidan är två glasdörrar som man kan öppna åt båda hållen. De har massa hyllor, hus, tunnlar osv också. Taket är typ av nån metall med massa lufthål i. Skulle kunna ta bild:)
Får ja fråga vilket naturbruksgymnasium du går på? Ja gick själv på ösby naturbruksgymnasium där dom hade söta små degus^^
Sajtvärd på degus.ifokus

#15 Jag skulle jättegärna se bilder ifall du hade möjlighet nån gång.
Alltid roligt att få nya idéer.
#16 - Jag går på Dingle NBG :)
Va roligt, ja skulle oxå gått där, är de bra?:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Det är jättebra för det allra mesta ^_^
Oki bra de!:D
Sajtvärd på degus.ifokus