Uppfödning i Gävleborg?
Hej jag är en tjej som undrar om det finns någon uppfödning här i Gävleborg? Sandviken med tio mils omnejd?
Typ, västerås, falun, bollnäs, uppsala m.m.
=) Vore välldigt tacksam för svar!
Jag kommer avla på mina snart men det blir till nästa år:) ja finns i Västerås, kika gärna in på min hemsida/blogg www.kristallens.blogspot.com
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
åh, vad gulligt :D Ja, men vi får se om jag hittar nått innan det men annars så är jag nog intresserad! :) Ska iväg och kolla på lite zoo och sånt idag men jag hör av mej ^^
Tycker inte du ska köpa från djuraffär utan uppfödare är bättre, dy får då en trevlig individ som blivigt hanterad från början och inga sjukdommar osv. Men du är välkommen att höra av dig!:)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Du bör inte kolla djuraffärer. Bättre att kolla upp uppfödare längre bort och fixa transporthjälp.
Tror inte det finns någon här i Gävleborg för övrigt, tror inte att degu-uppfödare är så supervanligt i Sverige i överlag? Men jag önskar dig lycka till med ditt letande i alla fall.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Jag bor 6 mil norr om Gävle och har 3 unga tjejer. När jag hittat en passande hane kommer han att flytta hit. När tjejerna känns vuxna nog, komemr jag att ta någon kull då och då, när det passar.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter