Ååh vad jag saknar de små liven!
Har fått världens avasknad av degus! Som vissa kanske vet hade jag en hel del strul med mina degus jag hade men nu saknar jag dem så mycket så det är inte klokt. Dock har jag inte tid eller plats för den delen att skaffa några nya för tillfället men det är lika lockande varje gång man ser en annons någonstans :P Men om ett par år då! Då ska jag skaffa ett helt gäng ;) Nu har jag stora tankebanor men så här mitt i natten har jag uppfödartnakar på gång :P Men men inget är sagt än.
Behvöde bara meddela om hur mysiga djur dessa degus är men nu för tiden får jag nöja mig med de som finns på skolan ^^

Ja gud, jag höll på att gå under av saknade de åren jag bodde i spanien och hade runt 100 hundar att ta hand om på dagarna :P Sen när jag flyttade till sverige igen skaffade jag MÖSS i tron att det skulle hjälpa (kändes inte så lockande m degus i en minimal studentetta). Möss var dock inte alls samma grej och det dröjde inte länge förrän jag trängdes m en stod degusbur i min etta på 26 kvadrat! :P (det är dock INGET jag rekommenderar)
Stackare som inte får ha snuttarna du saknar. :( Jag lider med dig.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag har åtta möss och en hund på 38 kvadrat ;) skulle gärna skaffa degus men eftesom jag inte vet vad jag gör eller bor om tre år känns det lite dumt :P

#3 äh om jag hade behövt veta vad jag gör så långt framåt hade jag inte haft ett enda djur (eller min son)! :P
#4 haha xD känns dock dumt om jag hade behövt göra mig av med dem xD man går ut gymnasiet och har två år som man ska överleva innan man far ner till umeå och pluggar :P så känns inte som man ska chansa på att införskaffa fler djur som lever så länge xD men de är riktigt mysiga och ni ska veta hur lyckliga ni är :P

#5 nä visst e det så och just de jag hade under gymnasieåren slutade det faktiskt med att jag omplacerade. Men rent krasst vet jag fortfarande inte vad jag gör om 3 år :P Vill det sig "oturligt" flyttar vi utomlands och de degarna jag har nu måste hitta nytt hem. Men det tar vi då isf :P