Degus till bättre hem!
Hej!
Sökte för skojs skull omkring på internet om degus och hittade en annons där två deguhanar var till salu. Jag upptäckte väldigt fort att de verkade behöva ett mer deguanpassat hem än vad de har i nuläget. Jag själv har två degus och har tyvärr inte möjlighet att köpa ytterligare två stycken, men skulle gärna se att de två små liven kom till ett bra hem där de får vad de behöver (trots att jag personligen inte bär något ansvar för degusarna i fråga). Om någon degukunnig person skulle vara intresserad av att titta på deguhanarna i annonsen, skriv ett privat mail till mig så skickar jag länken till annonsen till dig/er. Tacksam för svar! :)
Åh, hade ja kunnat hade ja tagit dom på en gång! Dock tycker mina föräldrar att de räcker med 23 djur, varav 8 degus!^^ Hoppas att dom får ett bra hem snart!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Fick precis ett mail tillbaka från personen som lade ut annonsen att de redan var sålda (mailade i ett svagt ögonblick där vi starkt övervägde att köpa dem pga deras levnadsförhållanden). Hoppas verkligen att de kom till en bra ägare!