Degus iFokus

Degus

Etikettot-off-topic
Läst 1265 ggr
hhejlollo
0

Kexchoklad@fb

Nån här som sett kexchoklad@fb om den nya chokladen? Iaf så har ja två djur som är med i dessa reklamfolket och dessa är gerbilen Sally och degun Darwin. Nu när ja va in och titta så hade dom lagt upp videon på "Degusen Charlie" och när ja kollade på den insåg ja att de är min GERBIL SALLY, inte min degu! Dom har även lagt upp "Gerbilen bobo" som är min degu Darwin!!!! Åh ja är så arg just nu! Fick ett mail om att Erik och Mackan bytt namn på vissa av djuren för de skulle va en "rolig grej" men då sa ja att ja inte ville att mina skulle få nya namn och då sa hon att hon skulle förmedla min åsikt men gjorde hon de? NEJ!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[Linda240]
1

Det är väll inget att va arg över.

hhejlollo
1

Jo, ja har inte skrivit på nånting om att de är ok att ändra namn på dom och dessutom har dom bytt arter så min gerbil är en degu och min degu är en gerbil.

Sajtvärd på degus.ifokus

[Linda240]
1

Jag hadde inte brytt mig.

hhejlollo
4

De är du de, inte jag.

Sajtvärd på degus.ifokus

Midgårds
5

Jag förstår att du bryr dig.. det är ju irriterande att de säger att de är fel djur

hhejlollo
0

Precis! Dessutom har dom ändrat djurart på dom. De skulle ju va en kul grej de här och att man kunde säga att "han är min!" men de går ju inte när dom byter art och namn på dom, är riktigt besviken..

Sajtvärd på degus.ifokus

smurfan-13
0

jag skulle kolla upp vilkoren igen (inte alls ovanligt att man godkänner dem bara genom att ladda upp filen). Sen skulle jag kräva att det stod rätt art iaf

hhejlollo
0

Har kontaktat dom och dom kan tydligen inte ändra eftersom Erik och mackan säger både art och namn i själva videon.. Däremot lovade hon att kompensera mig för detta

Sajtvärd på degus.ifokus

zatanica
0

Visst namn kan man bli lite sur på men är ju inte hela världen endå, men att en degu ska vara en gerbil och tvärt om det är ju bara så idiotiskt hur kan de komma på något sådant?

hhejlollo
0

Stort misstag av dom.. Jag har blivit kompenserad iaf och dom kan inte ändra de men dom ska bättra sig till nästa gång sa dom!

Sajtvärd på degus.ifokus

hus-musen
2

Namn är väl en sak, men blanda ihop arter? verkar ju korkat. Bra att du blivit kompenserad iaf!

Qui dormit, non peccat

SandraNoSekai
1

Blev sur själv nu när jag tittade <.< Ingen respekt…

DESU!~Cool

pehu
1

De borde ju iaf kunna skriva ut på sidan att de gjort fel, det här är ju pinsamt!

rudyC
0

va e det för reklam? och var hittar man den?

hhejlollo
0

På fb om du söker på Kexchoklad, där finns en video på "gerbiler Bobo" och "degusen Charlie"

Sajtvärd på degus.ifokus

Heddsan
0

Såg videon där din degu var med men hittar inte gerbilen..

rudyC
0

och om man inte har fb?

rudyC
0

hittade på youtube ist

rudyC
0

tycker inte att du ska va så känslig … för jag tror inte att varken gerbil eller degu har ölsinne eller bollsinne *asg*

hhejlollo
0

Fortfarande inte okej. Men de är löst nu

Sajtvärd på degus.ifokus