Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1000 ggr
EmelieGustavsson
0

degus sökes!

söker efter 2 eller 3 degusar, kön spelar ingen roll :)

finns i karlstad/grums men kan tänkas åka en liten bit :)

hhejlollo
0

Hur länge är du beredd att vänta? Jag har en hona tillsammans med min ena hane som sitter ihop för parning så jag hoppas på ungar i sommar nångång! Köper du från mig vet du ju vart dom kommer ifrån, dom är hanterade dagligen, trevliga och snälla. Du får även med stamtavla och övergångsfoder och du kan alltid hålla kontakten med mig. Kolla gärna på hemsidan: www.kristallens.blogspot.com Hör av dig!:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

EmelieGustavsson
0

jag kan absolut vänta! ;D

vart finns du? och vad kommer sötnosarna kosta? :)

hhejlollo
0

Skicka ett mail till kristallens@hotmail.se så pratar vi mer!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Violens
0

Jag har två gratis Degusar som är födda i Mars.. Två killar och är såå tama och gosiga. De är så hanterade av barn som vuxna. Men två killar, och är NU gratis då bra hem dyker upp. Bor i Ljungby. Transport brukar gå att lösa..Flört

EmelieGustavsson
0

#4 åååh, är jätte sugen på dom! ljungby är en bit bort dock :/men går nog att ordna med transport :)

Violens
0

Transporter brukar alltid lösa sig. Men skicka ett sms eller så till Lenita som har telefon Nr: 076-761 34 51 Hon har Degusbebbarna där. Där kan du få bild och dyl. och de är gratis. Hör av dig där, kan ev hjälpa till med transporter sen, för det går ganska bra och söka det.. Och sen är det var du bor i landet.

Men dessa degusarna är så goa, barnen håller på med de, så de är riktigt tama och roliga.

Annars skriver du här, om det är något..Flört

EmelieGustavsson
0

okej tack så mycket, smsar henne :) jag bor i grums. :)

Violens
0

GladHörde att du sms:at henne, eller pratat med henne. Världens goaste människa.. så jag hoppas Ni löser detta. Deras degusar är helt enastående. Alla är så engagerade i de små.. Som stora.. Lycka Till…