Degus iFokus

Degus

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 2283 ggr
Violens
0

Degusbebisr

Säljer Degusbebisar, som är födda den 24 Februari.

Leveransklara runt den 6 April, då är de 6 veckor gamla, och kan lämna sina föräldrar.Flört

Just nu är det svårt att könsbestämma de så det blir 100% riktigt rätt.

Men de ska vara två i en bur.

Pris: Bara symbolisk summa. Men ska dock inte gå till ormmat eller dyl.

Föräldrarna är så tama och goa. De tar väl hand om sina bebisar.

Ring gärna för mer information: 076-76 13 451

smurfan-13
0

Kan vara bra att säga var de finns kanske :)

Violens
0

Ja, förlåt mig.. Bor i Småland LJUNGBY.FörvånadKan hjälpa till med en hel del transporter. Jag åker neråt Skåne relativt ofta. Och andra färdsätt kan ev ordnas. Bara be om hjälp..så försöker vi ordna.

hhejlollo
0

Är föräldrarna från djuraffär? Eller passar ungarna till avel? Sjukdomar?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

SandraNoSekai
0

Hur ser dem ut? Kan man få se en bild? :D

DESU!~Cool

Violens
0

#4, du kan få se hur de ser ut. Ska ta en bild och lägga upp här. Kan inte färger och dyl. Men bild ska du få se. Ska fota de och föra över de.

#3 De är inte köpta ifrån djuraffär. Har köpt de av en tjej som tröttnat på de, fast de är dock inte gamla ca 1½ år drygt. Ungarna passar till Avel. Helt perfekt. och de har aldrig haft sjukdomar. Helt friska. Föräldrarna har varit enastående. Och har fått de tama och goa nu. De är så mycket med barnen.

återkommer med bild.

Violens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon som hade degusarna först ett litet tag hade inte tid med de då hon valde sitt intresse med hästar. Så degusarna är väl hanterade och gosade med barn. Väldigt sociala.Bild kommer här. Och alla ungar ser ungefär lika dana ut i färg. De är så små och vilda. Föräldrarna ser oxå lika dana ut i färgen. Väldigt fina.

hhejlollo
0

Va kostar dom? Dom är ju för söta!

Sajtvärd på degus.ifokus

Violens
0

100 kr st. Pris vid fler kan diskuteras. De är så himla söta. och du ska se som barnen hanterar de.. De är fantastiska.. Tänk om jag bara kunde förklara det i ord.. Super goa, verkligen.Tungan ute Välkommen att höra av dig igen.

SandraNoSekai
1

Åh vilken liten söt sak!! Underbart!

DESU!~Cool

Violens
0

Du ska se hur goa man kan få de där Degusarna. Det är helt underbara djur. Och dessa ungar är lika mycket hanterade som föräldrarna. Så tror starkt på dessa att de kan bli super mysiga.

hhejlollo
0

Hade de funnits transport till Västerås så..

Sajtvärd på degus.ifokus

Violens
0

Är du intresserad av en Degus, en eller flera om transporten till Västerås löser sig. Jag kan kolla vad det ska gå att ordna isf..

hhejlollo
0

En hona och en hane är ja intresserad av:)

Sajtvärd på degus.ifokus

Violens
0

Har sökt transport, och har lite fler kontakter, så jag har lagt ut trådar om det.

vi hoppas på tur. Vilken annan plats kan du hämta upp annars på? Är det enbart Västerås?Flört

hhejlollo
0

Västerås är ju absolut lättast så om personen bara lägger dom i min transport så går de ju bra, gäller att va snabb;)

Sajtvärd på degus.ifokus

[theotoft]
0

Kommer du få fler bebisar sen? :) Är intresserad av att köpa degus och har varit ett tag nu. :) Känner mig inte riktigt redo för det precis nu men lite senare när jag hunnit fixa bur mm, så hade det ju varit perfekt då sambon har en kompis i ryssby och vi åker dit ganska ofta! :)

Violens
0

Eftersom denna kull kom lite oväntat och att Hanen inte hann bli kastrerad. Så vet vi inte om hon har lyckats bli med smått igen. Men fyra helt underbara killar söker fortfarnade hem. Då denna kullen blev stor. De fyra som är kvar. Är helt underbara. Så ni är i Ryssby.. Nästan våra trakter då, Lagan.

Hör gärna av dig. De behöver hem, ganska omg.

Föräldrar finns att se på plats. Så de är så goa..

[theotoft]
0

Jaha, du bor i Lagan.. Inte spec långt då. :) Vet inte när vi ska dit nästa gång men skulle det va så så ska kompisen komma hit lagom till 1 maj och då kanske han kan hämta dom och ta dom med sig istället! :) Ska kolla lite med honom och med sambon så hör jag av mig på pm till dig! :)

Violens
0

Bara hör av dig, var bor du då? För bor din kompis i Ryssby, så är det ju väldigt nära hit. Och de är så tama och väl hanterade av såväl barn som vuxna. Så mer hanterade Degusar får man nog leta efter. De är ju väldigt sociala djur.

Bara hör av dig, du är välkommen.

[theotoft]
0

Jag bor lite utanför kalmar. :) Men ska snacka med honom och sambon så hör jag av mig! :-)

Violens
3

Du är så välkommen att höra av dig igen. Inga problem.. Här hjälps vi åt.

Bara hör av dig.. Välkommen återFlört

Violens
0

Det finns dock Deguskillar kvar som inte blev sålda. så för den som är intresserad, så kontakt mig.

De är gratis nu då de behöver komma till sina hem. Hantama och väl hanterade. De älskar barn och är så goa.Flört

[theotoft]
0

Ååh, vill ha så himla gärna men ekonomin bara skriker här hemma nu när jag är arbetslös och sambon sjukskriven + att vi fått en hund som vi inte hade några planer på att skaffa på många år.. Men såfort ekonomin är bra igen så hoppas jag du har några sötnosar åt mig! :-)

Mariesmarsvin
0

hejsan, finns det någon hane kvar och har du vägarna mot stockholmstrakten något?? jag bor själv i gottröra (det i uppland, inte skåne). har en hane på ca 1,5 år som behöver en ny vän. denna kille kom till mig för omplacering men ingen verkar vilja ha en ensammen så jag försöker hitta en kompis till honom och ev behåller jag dem, det gör jag hur som helst om jag inte hittar ett nytt hem till mina omplaceringer.

Violens
0

Har blivit av med alla Degusarna. Väntar dock nya inom kort. Igen!!

Men just nu är det tomt. Har frakt som kan ta med de till Stockholm.

Violens
0

Lås tråden. Alla är sålda:)

hhejlollo
0

Får ja fråga en sak: ja fick för mig att honan och hanen som ni avlar på är syskon då hon sa till mig att dom kommer från samma ställe. Hon som har dom hade svårt att få ungarna sålda och fil tillslut skänka bort dom för att bli av med dom, varför skaffar man en till kull då?

Sajtvärd på degus.ifokus

Violens
0

Ring Lenita, det står telefon nr längst upp. Men det kanske inte blir fler. Jag har inget med degusarna att göra så jag ber dig kontakta henne. TACK.

Där är inga fler bebisar nu. Men jag vet inte tankegången, tyvärr. Barnen där är så förtjust i dessa vuxna vet jag. Och de kastrerade inga Degusar då jag vet hon har hört sig om för det. Men jag har inga svar. Allt här, hänvisar jag till Lenita som äger de.

Som sagt, efterfrågan kom dock, men sen vet jag inte till vem o hur. Vet att hon la ut på blocket och lite annonser så. Så jag kan inte svara. Förlåt.

Lås tråden!!!!!!!!!!